PracaGrupypl.praca.dyskusjelosy ogloszen w sprawie pracy... › Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
  • Data: 2003-08-13 09:50:39
    Temat: Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    Od: web <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    In article <bhd0ro$dbe$1@atom.meganet.pl>, f...@h...net says...

    > dziekuje ze psychoanalize, nie zamawialam jednak :)

    Spoko, 3,50 sie nalezy :-)

    > a mowiac powaznie niepotrzebnie tracisz energie witalna pieklac sie i
    > odgryzajac. p.p.d to w 90% frustraci, ale akurat ja do nich szczesliwie nie
    > naleze :)

    Spoko, spoko. Ja sie nie piekle :-) Mam ciekawsze zajecia.

    > a ja nie dziwie sie ludzia ze zlewaja takie cudowne oferty, nie sprawdzajac
    > bledow.

    A ja sie nie dziwie temu, ze ich sie rowniez olewa, bo nikt nie chce
    miec u siebie olewaczy, ktorzy nie potrafia napisac porzadnie
    oficjalnego pisma. Praca sekretarki nie jest praca skomplikowana i nie
    mozna tez wymagac wielkiego wynagrodzenia. Ale jesli sie o nia juz
    stara, to warto sie wykazac przynajmniej dobra wola i sprawdzic swoje CV
    przed wyslaniem.

    > ani wymagac nie wiadomo czego

    Oczywiscie. Ale to chyba normalne, ze praca sekretarki wiaze sie z
    redagowaniem pism, a przy tym juz sie wymaga poprawnego pisania.
    Napisanie porzadne pisma to moim zdaniem jest zadne wymaganie.

    > jestes sfrustrowanym niedoszlym skapcanialym wlascielem upadajacego biznesu
    > :-)))) rozgrzeszasz dziadowstwo niektorych firm, tym ze system fiskalny w pl
    > jest do kitu. ja zas nie prowadze dg i mnie malo to interesuje jak
    > kombinowac musi szef i jak rzucac ochlapy zeby sie utrzymac na powierzchni
    > :) jesli zbiera sie klika wielkich szefow i rekrutuja pracownika stawiajac
    > mu kolosalne wymagania, a sa w stanie zaoferowac umowe zlecenie na marna
    > kwote to oni sa smieszni. a takie sytuacje sa nie mowie ze akurat u Pani
> [...]

    He, he :-) Spoko. Dzieki rowniez za analize. Zaplate wysle przelewem,
    no, chyba ze to byla promocja :-) I nie rozgrzeszam dziadostwa firm. To
    normalne rynkowe podejscie. Nikt nie da sekretarce sporej kasy,
    sluzbowej pieknej fury, komory, laptopa. Wynagrodzenie jest odpowiednie
    do wymagan i kwalifikacji. A jesli komus praca zwisa i sie nie podoba,
    to niech zaoszczedzi sobie i innym czasu nie wysylajac wymietolonego
    papieru z kupa bledow.