PracaGrupypl.praca.dyskusjelosy ogloszen w sprawie pracy... › Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    From: "Dirschauer" <d...@N...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    Date: Wed, 13 Aug 2003 10:17:20 +0200

    Użytkownik "Dieter" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bhcs8q$er2$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Do kosza to ty sie nadajesz. Licza sie tez predyspozycje psychiczne,
    > charakter czlowieka,

    Kolega już swój charakter pokazał. Rozumiem uwagi co do postępowania Anny,
    można się z nim zgodzić bądź nie, ale chamskie odzywki są nie na miejscu.

    > ja bym nie ryzykowal odrzucenia kogos bo zrobil
    > przecinek w innym miejscu niz trzeba.

    Niekiedy ten przecinek lub jego brak może oznaczać duże straty finansowe.
    Poza tym czy ty byś zatrudnił w swojej firmie osobę, która ma problemy z
    ortografią? Ja nie, bo gdybym miał po niej sprawdzać każdy list, to lepiej
    od razu pisać je samemu.

    > A i powiedz, ze oferowalas min.
    > socjalne tzn. 600 plnow/m-c. Coz jakie wynagrodzenie taki towar. Szukaj
    albo
    > zawodowcow ze stazem, a nie studentow to mniej sie rozczarujesz.

    Po pierwsze nie wiesz jaką pensję oferowała Anna, ale już ją osądziłeś... Po
    drugie: rzeczywistość mamy taką a nie inną. Dla wielu osób stała praca za
    600 zł, to spełnienie marzeń. Po trzecie: skończyłęm historię, ale na
    studiach nawet najlepsze wypracowanie otrzymywało "2" jeśli były tam trzy
    błedy ortograficzne. W końcu owi studenci, to nie "tania siła robocza",
    tylko absolwenci liceów, z wykształceniem średnim i maturą. Jeśli teraz nie
    możemy od nich wymagać tego żeby zdanie miało podmiot i orzeczenie, to kiedy
    nadejdzie czas gdy zacznie się od nich egzekwować rzekomo nabytą wiedzę?

    Jeśli chodzi o predyspozycje psychologiczne, to ci ludzie sami sobie
    wystawili świadectwo - ja, nawet gdybym był dyslektykiem, to bym zadbał o
    to, żeby podanie nie zawierało błedów, w końcu można je dać do sprawdzenia
    przed wysyłką. Zdjęcie pań w samej bieliźnie rzeczywiście mówi wiele o
    predyspozycjach psychologicznych, tylko że Anna prowadzi biuro, a nie
    burdel.

    I to by było na tyle.

    Dirschauer