PracaGrupypl.praca.dyskusjelojalka na zbyt wysoką kwotę i długi okres › Re: lojalka na zbyt wysoką kwotę i długi okres
    From: "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: lojalka na zbyt wysoką kwotę i długi okres
    Date: Mon, 22 Jan 2007 22:07:25 +0100

    Nie widziałem rachunków ale jestem skłonny uwierzyć w podany rząd
    wielkości (5 tygodniowe szkolenie, zagraniczny wykładowca,
    indywidualny tok prowadzenia szkolenia). Aczkolwiek nie mieliśmy
    wpływu na końcowy wynik kosztu szkolenia (np cena wynajmu sali
    konferencyjnej, hotelu dla wykładowców, ceny posiłków).

    Pic na wodę :) że ludzie po studiach wierzą w takie bzdety. Wykładowcy są
    pewnie z zaprzyjaźnionej firmy oni robią szkolenia u was, a wy u nich :)
    albo nawet wasz szef założył sobie drugą firmę, która firmie w której
    pracujesz wystawi fakturę. 40 tyś to go pewnie kosztowały wszystkie
    szkolenia razem dla wszystkich pracowników.