PracaGrupypl.praca.dyskusjelojajka i weksel › Re: lojajka i weksel
    From: "Teq" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: lojajka i weksel
    Date: Fri, 21 Nov 2003 23:45:02 +0100

    "Rybka " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    news:bplu3m$r04$1@inews.gazeta.pl...
    > Powiedzial, ze po skonczeniu wspolpracy z jego firma bede musiala podpisac
    > lojalke, ze przez kolejne trzy lata nie podejme pracy u konkurencji. To
    jako
    > tako moge zrozumiec. Ale wspomnial tez o wekslu. I to bardzo mnie
    zdziwilo.

    Odmow podpisania weksla, zgodz sie na lojalke, proste.
    Jesli mu sie nie spodoba to cie nie wezmie, a dla ciebie niewielka strata bo
    bedzie to dowod na to ze cos jest bardzo nie tak, przy okazji zaoszczedzisz
    sobie nerwow i ciagania sie z cwokiem po sadach.
    Jesli sie zgodzi to znaczy ze mu zalezy na pracownicy i wtedy mozesz myslec
    co dalej.
    To jakas bzdura wymagac jakiegokolwiek poswiadczenia majatkowego od
    pracownika, nawet jesli sie dostaje od firmy sprzet to ten sprzet jest
    przeciez ubezpieczony, nie mozna wymagac od pracownika ze w razie
    awarii/wypadku bedzie pokrywal wartosc sprzetu z wlasnej kieszeni.
    Co wiecej, predzej bym na twoim miejscu upewnil sie jak ma sie sprawa z
    plynnoscia finansowa tego pracodawcy, zeby sie nie okazalo ze bedziesz
    pracowac za darmo.

    Teq