PracaGrupypl.praca.dyskusjelojajka i weksel › Re: lojajka i weksel
    From: "aga.p" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: lojajka i weksel
    Date: Fri, 21 Nov 2003 22:49:10 +0100
    Sender: c...@p...onet.pl@staticline638.toya.net.pl

    >Czyli 800 brutto! Musialabym robic tlumaczenia pisemne, telemarketing (tel
    tez do
    > Niemiec), wyjazdy do Nimiec, i jeszcze wiele innych rzeczy, ktorych jest
    > bardzo duzo. A mam pracowac pn-pt 9-16.

    Po pierwsze - to nie jest rekrutacja do przedszkola i IMHO potencjalny
    pracodawca nie ma prawa wypytywac o prace/dochody/majatek rodzicow.
    Natomiast weksel moglabys podpisac tylko w zastaw za "wypozyczenie"
    firmowego sprzetu.
    Po drugie 800 zł z tlumaczen to mozna w tydzien wyciagnac. Jak sie ma
    szczescie i kontakty oczywiscie.

    > Pracujac w tej firmie mialabym wyjezdzac z szefem badz jedna z
    pracowniczek
    > firmy do Niemiec.Chodziloby chyba o zmiennika na trasie.

    W takim razie wystarczyloby zapytac o prawo jazdy, ewentualnie o
    czestotliwosc i (bez)kolizyjnosc jazdy. Marka samochodu nie ma tu nic do
    rzeczy. Chyba, ze masz prawko na TIR-a:))

    > Tylko, ze ja juz 4 miesiace szukam pracy. A praca w firmie z tej branzy
    > zawsze mi sie podobala. Tylko nie tak to sobie wyobrazalam...

    Wiesz, w kazdej branzy mozna byc szefem, ale mozna tez byc kierowca:)

    Cokolwiek zrobisz, dokladnie sie nad tym zastanow. I uwaznie czytaj co
    podpisujesz.

    Powodzenia,
    Aga