PracaGrupypl.praca.dyskusjelist referencyjny › Re: list referencyjny
    From: "gromax" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: list referencyjny
    Date: Thu, 20 Nov 2003 19:04:55 +0100

    jak sobie pisałem listy pochwalne, to zwykle to brzmiało mniej-więcej tak:

    Pan <gromax> w okresie od do wykonywał pracę/zlecenie/ jakieś dzieło (nie
    jest do końca istotne jak to się ma do faktycznej umowy) wykorzystując
    technologie/zasady/sposoby.
    W okresie tym dał się poznać jako świetny fachowiec, dobry
    organizator,solidny współpracownik, pomocny kolegom, (tu można całą litanię
    epitetów).

    Jest nam niezmiernie miło polecać go jako wybitnego fachowca, tym bardziej
    że jest osobą otwartą i chętnę do współpracy.
    z poważaniem
    dyrektor najwyższej klasy

    tak na poczekaniu to wymyśliłem, oczywiście chwilkę trzeba posiedzieć i
    dopracować oraz dopasować do konkretnwj osoby/konkretnej pracy

    pzdr
    gromax