PracaGrupypl.praca.dyskusjelist motywacyjny mailem... › Re: list motywacyjny mailem...
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: list motywacyjny mailem...
    From: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)
    Date: 22 Jul 2002 00:29:33 +0200

    o...@f...sos.com.pl (Greg) wrote in <3...@n...vogel.pl>:

    /ciach.../

    >IMHO wiec jednak bledu nie bylo. Albo w podrecznikach z ktorych
    >korzystalem sa bledy, albo zwyczajnie potoczne rozumienie zwrotow "oferuje
    >prace" i "szukam pracy" odbiega znacznie od rzeczywistosci.

    Chodzilo mi o to drugie.
    Dla wiekszosci osob rynek obecny pracy to przeplyw ofert niewielu firm
    dajacych prace do wielu kandydatow szukajacych pracy, nie na odwrot.
    Chociaz oczywiscie czesc przypadkow znalezienia pracy wynika z odwrotnego
    przeplywu informacji. Wiec mozna dojsc do wniosku, ze w tym "klasycznym"
    ukladzie oferta jest dawana przez przyszlego pracodawce, a to co odsyla
    kandydat jest odpowiedzia na oferte. Jesli osoba szukajaca pracy wysle CV i
    list mot. "sama z siebie", nie odpowiadajac na zadne ogloszenie - wtedy
    mozna nazwac to "oferta" :-) Ot, taka moja wykladnia.

    Pozdrawiam,
    Wojtek