PracaGrupypl.praca.dyskusje › list motywacyjny mailem...

  • 1. Data: 2002-07-19 14:22:42
    Temat: list motywacyjny mailem...
    Od: "HubertW" <h...@s...pl>

    Musze wyslac list motywacyjny, ale mailem. Zwykle w takich listach podpisuje
    sie wlasnorecznie. W tym wypadku list motywacyjny bedzie napisany w Wordzie
    i nie mozna da sie w nim podpisac jak na zwyklej kartce...
    Sa jakies propozycje?

  • 2. Data: 2002-07-19 14:39:03
    Temat: Re: list motywacyjny mailem...
    Od: "Jacek" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    Wordzie
    > i nie mozna da sie w nim podpisac jak na zwyklej kartce...

    Zeskanuj podpis i wsadz aki plik w formacie jpg albo tiffa w dokument.

    pzdr

  • 3. Data: 2002-07-19 14:43:39
    Od: "HubertW" <h...@s...pl>

    co jezeli nie posiadam skanera?

  • 4. Data: 2002-07-19 15:06:02
    Od: Tyrmand <b...@k...net.pl>

    HubertW napisal:

    > co jezeli nie posiadam skanera?
    W niektorych sklepach z komputerami pozwalaja skorzystac ze skanera.
    --
    Tyrmand

  • 5. Data: 2002-07-19 15:09:11
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Tyrmand"
    > W niektorych sklepach z komputerami pozwalaja skorzystac ze skanera.

    są takie punkty foto w ktorych robią zdjęcia cyfrówką a za 10 zl daja zdjęcie na
    dyskietce. Jeden taki jest w Promenadzie przy Ostrobramskiej w W-wie
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-07-19 15:31:45
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    Czesc.
> [...]
    >sie wlasnorecznie. W tym wypadku list motywacyjny bedzie napisany w Wordzie
    >i nie mozna da sie w nim podpisac jak na zwyklej kartce...
    To bedzie wielkie "foo pa".
    List motywacyjny wrecza sie wydrukowany, podpisany i przede wszystki
    przyniesiony w zebach.
    Nie nalezy zapominac o pocalowaniu w sygnet przyszlego pracodawcy - na
    znak szacunku (jednak mozna sie czegos nauczyc od przestepczosci
    zorganizowanej :)))) )
    Jak tego nie zrobisz, to ja na miejscu twojego nowego szefa bym Cie
    nie zatrudnil...
    :)
    Artur

  • 7. Data: 2002-07-19 15:44:04
    Od: "HubertW" <h...@s...pl>

    tak sie sklada ze w ogloszeniu bylo napisane aby wysylac mailem i nie bylo
    podanej innej mozliwosci (zadnego adresu itp.)...

  • 8. Data: 2002-07-19 15:58:00
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    Czesc.
    >tak sie sklada ze w ogloszeniu bylo napisane aby wysylac mailem i nie bylo
    >podanej innej mozliwosci (zadnego adresu itp.)...
    Stary, co ty?
    Ja zartowalem...
    (tak swoja droga niektorzy to nie maja za grosz szacunku...
    do samych siebie. :( )
    Pozdrawiam
    Artur

  • 9. Data: 2002-07-19 20:40:53
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik "HubertW" <h...@s...pl> napisał w wiadomości
    > co jezeli nie posiadam skanera?

    To "zrób" sobie podpis w jakimś programie graficznym ;)

    ### Marek A. Czepil # tel. +48 605 88 60 10 ###
    ### m...@m...to # GG 3244493 ###
    ### www.serwisowe.prv.pl ###

  • 10. Data: 2002-07-19 22:48:12
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 19 Jul 2002 16:39:03 +0200), "Jacek"
    <g...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >podpisuje
    >Wordzie
    >
    >Zeskanuj podpis i wsadz aki plik w formacie jpg albo tiffa w dokument.

    Bez sensu! Takie rozwiązanie jeszcze przejdzie na faksie, ale nie w
    dokumencie elektronicznym. Dokument elektroniczny można podpisywać
    cyforowo lub po prostu zostawić z podpisem tekstowym.

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)