PracaGrupypl.praca.dyskusje › list motywacyjny i dwa adresy ..., pisać czy nie ??

  • 1. Data: 2004-03-20 17:51:37
    Temat: list motywacyjny i dwa adresy ..., pisać czy nie ??
    Od: "Cris" <k...@p...onet.pl>

    Witam,
    mam takie pytanko, otóż w chwili obecnej posiadam dwa adresy, jeden
    tymczasowy a drugi stały.
    Czy należy oba adresy pisać w liście motywacyjnym i w CV, czy tylko adres
    stały ??

    Dzięki z góry za wszelkie sugestie.

    Pozdr.
    Cris

  • 2. Data: 2004-03-20 18:22:55
    Temat: Re: list motywacyjny i dwa adresy ..., pisać czy nie ??
    Od: " Marek" <m...@W...gazeta.pl>

    Cris <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Czy należy oba adresy pisać w liście motywacyjnym i w CV, czy tylko adres
    > stały ??

    Ja bym podał adres bliższy potencjalnego miejsca pracy :)

    Marek

  • 3. Data: 2004-03-20 18:39:18
    Od: "Cris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik " Marek" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ja bym podał adres bliższy potencjalnego miejsca >pracy :)

    Ja myślałem o dpisaniu mobilności geograficznej ... ;), ale dalej mam
    problem ... pisać te dwa adrsy czy nie ??
    Jak potencjalny pracodawca na to patrzy jak są dwa adresy ??

    Cris

  • 4. Data: 2004-03-20 19:23:57
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Jak potencjalny pracodawca na to patrzy jak s? dwa adresy ??

    Jak juz pisal "przepiszca" podawaj ten, z ktorego masz blizej do pracy.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2004-03-20 19:31:46
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik Cris napisał:
> [...]
    > tymczasowy a drugi stały.
    > Czy należy oba adresy pisać w liście motywacyjnym i w CV, czy tylko adres

    ja zawsze pisałem dwa adresy: stały w nagłówku i tymczasowy w
    dodatkowych informacjach o mnie.

    --
    Witiia

  • 6. Data: 2004-03-23 08:56:49
    Od: "sulami" <s...@p...fm>

    > mam takie pytanko, otóż w chwili obecnej posiadam dwa adresy, jeden
    > tymczasowy a drugi stały.
    > Czy należy oba adresy pisać w liście motywacyjnym i w CV, czy tylko adres
    > stały ??

    podaj adres, którego używasz. Czyli korespondencyjny, bo podejrzewam, że
    jeden to stałe zameldowanie, a drugi miejsca pobytu. Jeśli używasz obu
    adresów, podaj oba, z zaznaczeniem, że jeden jest stałego zameldowania, a
    drugi do korespondencji. Żeby potem nie mieli wątpliwości.
    pzdr.
    Sulami