PracaGrupypl.praca.dyskusje › jakie studia w służbach mundurowych / sg i policja /

  • 1. Data: 2004-03-20 10:41:17
    Temat: jakie studia w służbach mundurowych / sg i policja /
    Od: "Maciej /Kaczmar/" <m...@b...pl>

    Witam.
    Mam jedno pytanie. Moze ktos mi bedzie w stanie pomóc.
    Mianowicie na jakie studia decydować sie pracując w służbach mundurowych /
    konkretnie - straż graniczna/. Sam tam pracuje jako mundurowy, chciałbym sie
    rozwijać ale nie chce podejmować pochopnych decyzji, zeby mieć po prostu po
    wieksze szanse rozwoju.
    Być może ktoś z was miał już styczność z podobną sytuacją, tzn. wie w jakich
    specjalnosciach występują w tych formacjach najwieksze braki. I byłaby
    możliwość po ukończeniu studiów przesunięcia w etecie na lepsze stanowisko.

    Dziekuje i życze miłego dnia.
    ___
    Maciej Kaczmarek
    http://www.geocities.com/mathiasgrenzschutz