eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjelist motywacyjny do nieznanej firmy › Re: list motywacyjny do nieznanej firmy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: list motywacyjny do nieznanej firmy
    Date: Tue, 02 Oct 2007 20:48:42 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 50
    Message-ID: <fdu3p8$k9a$1@inews.gazeta.pl>
    References: <1...@g...googlegroups.com>
    <fdu024$l7s$1@news.onet.pl> <fdu1ve$ce7$1@inews.gazeta.pl>
    <fdu3av$16c$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-223-160.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1191350888 20778 87.205.223.160 (2 Oct 2007 18:48:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 2 Oct 2007 18:48:08 +0000 (UTC)
    X-User: sobczyk.webdesign
    In-Reply-To: <fdu3av$16c$1@news.onet.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.6 (Windows/20070728)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:213816
    [ ukryj nagłówki ]

    aga.p pisze:
    > Użytkownik "Maciek Sobczyk" napisał w wiadomości
    > news:fdu1ve$ce7$1@inews.gazeta.pl...
    >> To podziel się :)
    > Maciek, a czy Ty się tym przypadkiem zawodowo nie zajmujesz;)
    Pracuję w nazwijmy to, szeroko pojmowanym HR :)

    >> A jakikolwiek test z użyciem nieznanych kandydatowi reguł (np. to, że
    >> kandydat nie wie pod jakim kątem będzie sprawdzany list mot.) tak
    >> naprawdę sprawdza zupełnie coś innego. Pytanie tylko co?
    >
    > Zasady pisowni, czytelność formułowania zdań, poprawność gramatyczna. To
    > jest ważne niezależnie od rodzaju tekstu. I o ile pisania ofert czy
    > artykułów prasowych można się nauczyć, o tyle te trzy rzeczy dobrze jest
    > mieć opanowane już na starcie.
    Racja. Przekonałaś mnie.

    >> A dlaczego?
    >
    > He he:) No dobra:
    > - wymóg min 2 lata w branży PR: jeżeli ktoś po dwóch latach w PR nie wie
    > jak się sprzedać, to znaczy, że nic się nie nauczył;
    No właśnie nie wiadomo, czy nie potrafi się sprzedać, czy po prostu ma
    okreslony styl podejmowania decyzji - na podstawie wielu danych. Im
    więcej tym lepiej. Lub czy ten ktoś bardzo chciałby tą pracę, więc na
    wszelkie sposoby zabezpiecza się przed spaleniem na starcie.

    > - kreatywność: tu mamy marudzenie "po co to" zamiast próby wykazania się
    > jakimś fajnym rozwiązaniem;
    To ja tu marudzę :) Thiefunny zadał tylko pytanie.

    > - przygotowanie informacji dla klientów: tu mamy osobę, która nie
    > potrafi przygotować dla potencjalnego pracodawcy informacji na własny
    > temat;
    Tego też nie wiemy. Wiemy, że zbiera informacje, w jaki sposób tą
    informację przygotować :)

    > I mój własny "czuj" - znam kilku piarowców i żaden z nich nigdy by się
    > nie zapytał jak sformułować informacje dla nieznanego odbiorcy.
    > Zapytaliby "na kiedy"?
    Eeeee, znam kilku menedżerów. Nigdy nie podjęli decyzji bez dogłębnego
    sprawdzenia wariantów. To kwestia osobowości, nie zawodu.

    Pozdrawiam

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Tęsknię za Tobą tragicznie
    A.T.Tappman, kapelan Armii Stanów Zjednoczonych

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1