eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjelist motywacyjny do nieznanej firmy › Re: list motywacyjny do nieznanej firmy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "aga.p" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: list motywacyjny do nieznanej firmy
    Date: Tue, 2 Oct 2007 20:36:52 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 35
    Message-ID: <fdu3av$16c$1@news.onet.pl>
    References: <1...@g...googlegroups.com>
    <fdu024$l7s$1@news.onet.pl> <fdu1ve$ce7$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: staticline12773.toya.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1191350431 1228 85.89.170.234 (2 Oct 2007 18:40:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 2 Oct 2007 18:40:31 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2869
    X-Sender: R36Xypx31jqiba/2oIlVsj9LdpMIGv1/
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:213815
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" napisał w wiadomości
    news:fdu1ve$ce7$1@inews.gazeta.pl...

    > To podziel się :)

    Maciek, a czy Ty się tym przypadkiem zawodowo nie zajmujesz;)

    > A jakikolwiek test z użyciem nieznanych kandydatowi reguł (np. to, że
    > kandydat nie wie pod jakim kątem będzie sprawdzany list mot.) tak naprawdę
    > sprawdza zupełnie coś innego. Pytanie tylko co?

    Zasady pisowni, czytelność formułowania zdań, poprawność gramatyczna. To
    jest ważne niezależnie od rodzaju tekstu. I o ile pisania ofert czy
    artykułów prasowych można się nauczyć, o tyle te trzy rzeczy dobrze jest
    mieć opanowane już na starcie.

    > A dlaczego?

    He he:) No dobra:
    - wymóg min 2 lata w branży PR: jeżeli ktoś po dwóch latach w PR nie wie jak
    się sprzedać, to znaczy, że nic się nie nauczył;
    - kreatywność: tu mamy marudzenie "po co to" zamiast próby wykazania się
    jakimś fajnym rozwiązaniem;
    - przygotowanie informacji dla klientów: tu mamy osobę, która nie potrafi
    przygotować dla potencjalnego pracodawcy informacji na własny temat;
    I mój własny "czuj" - znam kilku piarowców i żaden z nich nigdy by się nie
    zapytał jak sformułować informacje dla nieznanego odbiorcy. Zapytaliby "na
    kiedy"?

    (Thiefunny, nie bierz sobie tego za bardzo do serca. Może Ty masz gorszy
    dzień, a może ja mam ochotę komuś szpilę wsadzić:))

    pzdr,
    Aga

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1