PracaGrupypl.praca.dyskusjelist motywacyjny bzdura › Re: list motywacyjny bzdura
  • Data: 2004-09-30 13:33:43
    Temat: Re: list motywacyjny bzdura
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ok wojtek
    > w takim razie jeden dobrze napisany list należy kierowac do wszystkich
    > potencjalnych pracodawców, a ubiegać o pracę możesz sie bardzo długo , i co
    > za każdym razem będę wymyślał jakiś nowy list motywacyjny.
    > Uważam , że twoje podejście jest zbyt teoretyczne   , tak powinno być

    Jesli aplikujesz w krotkim okresie czasu na identyczne stanowisko, i jedyne co
    sie różni - to nazwa pracodawcy (np chcesz byc ksiegowym - masz doswiadczenie w
    firmach handlowych i aplikujesz w 12 różnych firmach ) to oczywiscie zmiany
    listu nie bedzie, bo bez sensu, ale jak juz np ofertowales 10 do firm
    handlowych, i za 11 tym trafia sie firma produkcyjna, a na dodatek inwestorem
    jest np Francuz, to warto wyeksponowac fakt, ze 8 lat pracowales we Francji
    robiac cos i swietnie wladasz francuskim, co pozwoli mu oszczedzic czasu na
    kontaktach z innymi dzialami - bo juz nie bedzie potrzebowal tlumacza. W
    wiekszosci przypadków mozna wyeksponowac cos, cos moze dotyczyc konkretnego
    rozwiązania biznesowego, organizacyjnego - bo Ty posiadasz jakas wlasnie ceche -
    umiejetnosc - doswiadczenie, co Cie specyficznie na dane stanowisko motywuje.
    Przynajmniej ja tak rozumiem role listu motywacyjnego.
    Najtrudniejsze jest motywowanie w aplikacjach, gdzie w ogłoszeniu pracodawca
    się chce jak najgłebiej schowac za agencją rekrutacyjną, i na to nie mam
    pomysłu niestety:(
    Wojtek