PracaGrupypl.praca.dyskusje › list motywacyjny a zmiana pracy

  • 1. Data: 2003-10-28 16:42:27
    Temat: list motywacyjny a zmiana pracy
    Od: "Przemek" <p...@o...pl>

    Jak ladnie w liscie motywacyjnym napisac, ze pracuje sie na podobnym
    stanowisku od pewnego czasu, ale chce sie zmienic pracodawce. Jak pozniej to
    przedstawic na rozmowie kwalfikacyjnej. Powod zmiany jest finansowy, ale nie
    chce by patrzono na mnie tylko przez pryzmat pieniedzy. Po prostu uznalem,
    ze u mojego pracodawcy nic juz nie osiagne ponad to co osiagnalem i czas na
    zmiane pracy.

  • 2. Data: 2003-10-28 16:55:32
    Temat: Re: list motywacyjny a zmiana pracy
    Od: "asia" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ze u mojego pracodawcy nic juz nie osiagne ponad to co osiagnalem i czas

    Można napisac, że było nam przykro rozstac sie z tak utalentowana grupa
    ludzi w poprzedniej firmie, ale wydaje Ci sie, ze musisz wykorzystac szanse
    jaka otwiera sie przed Toba w celu dalszego rozwoju i pomyslnego
    kontynuowania Twojej kariery zawodowej. I oczywiscie wyrazic sie jak
    najlepiej o poprzednim pracodawcy za mozliwości dotychczasowego rozwoju.

  • 3. Data: 2003-10-28 21:23:04
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Nie zgodze sie z przedmowczynia trzba pisac o poprzednich pracodawcach i im
    dziekowac. Co to daje za informacje oproczwatpliwosci ze jesli tak bylo
    fajnie to po co rezygnujesz W liscie nie pisz powodow rezygnacji - o tym
    wszystkim bedzie czas wspomniec na rozmowie jesli do niej dojdzie. napisz za
    to czego poszukujesz u nowego pracodawcy i co wniesiesz swoim
    doswiadczeniem. O checi rozwoju tez napisz (tylko napisz to tak zeby nie
    bylo pustoslowiem)

    O motywacji finansowej tez powiesz na rozmowie w liscie takie info jest
    mniej potrzebana. To jest normalna sprawa ze ludzie chca wiecej zarobic,
    wiec nikogo to nie oburzy (ale kazdy ma pule do zaoferowania, ktorej nie
    bedzie skory latwo podwyzszyc).

  • 4. Data: 2003-10-28 23:57:48
    Od: "asia" <a...@p...onet.pl>

    > Nie zgodze sie z przedmowczynia...
    Dlatego napisałam 'można' a nie 'nalezy' ;)

  • 5. Data: 2003-10-29 20:11:13
    Od: "mikl" <i...@p...onet.pl>

    "Kamil" <b...@g...pl> wrote in message
    > Nie zgodze sie z przedmowczynia trzba pisac o poprzednich pracodawcach i
    im
    > dziekowac.

    rotfl. pod warunkiem ze pracodawca najpierw podziekuje mi, w koncu kto dla
    kogo pracuje ???

    ciiiiiiiiiiiii.......... no i tak ma byc.

    pozdr.
    pracownik