PracaGrupypl.praca.dyskusjelist motywacyjny › Re: list motywacyjny
    From: "michal" <6...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: list motywacyjny
    Date: Mon, 18 Jul 2005 13:17:02 +0200

    Użytkownik "cartman" napisał w wiadomości:

    > nie wiem, czy przezyles kiedys cos takiego...
    > to nie jest oznaka slabego charakteru. ludzie czesto po takich
    > wydarzeniach maja powazne problemy ze zdrowiem. trojka moich znajomych ze
    > studiow miala podobna sytuacje jak ja -- smierc brata albo rodzica. i
    > kazda z nich stracila co najmniej rok. jedna z nich juz wyleciala ze
    > studiow.

    Cartman, nie o to chodzi, przecież ja nie mówię, że nic sie w Twoim zyciu
    nie stało.
    Każdy człowiek ma jakieś schody, a także ludziska chorują i umieraja im
    bliscy. I to jest smutne i dramatyczne i ludzie powinni sobie i współczuc i
    pomagać nawzajem w nieszczęściu...
    Ale w liście motywacyjnym nie możesz liczyć na współczucie, bo cie wykasuje
    pierwszy lepszy konkurent o to samo miejsce pracy. Co, nie wiesz, że jest
    bezrobocie i jak Ty jesteś akurat smutny przy ubieganiu się o prace, to w
    tej samej kolejce stoi paru wesołków, bo w tym momencie nikt im nie umarł?
    Pracodawca nie szuka do pracy kogoś, komu mógłby pomóc w trudnej sytuacji,
    tylko najbardziej przydatnego do danego stanowiska. Wydajnego i trzeźwego w
    patrzeniu na przyjete w pracy obowiązki. Chce, zebyś wydajnie pracował nawet
    wtedy, kiedy bedziesz miał kryzys w rodzinie.
    Uwierz mi. Zatrudniałem i zwalniałem ludzi w swojej firmie i wiedziałem,
    czego wymagać od pracownika, żeby moja firma funkcjonowała najlepiej. Nie
    jestem idiotą, żeby kosztem zysków firmy zatrudniać osoby, co do których
    istnieje przypuszczenie, że jak im sie prywatnie coś złego przydarzy, to
    wezmą urlop, albo pójdą na zwolnienie..

    Możesz też słuchać rad Marcina ;))

    pozdrawiam
    michał