PracaGrupypl.praca.dyskusjelist motywacyjny › Re: list motywacyjny
  • Data: 2005-07-18 10:54:18
    Temat: Re: list motywacyjny
    Od: cartman <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    michal napisał(a):

    > Zauważ, że śmierć bliskiej osoby, która wyeliminowała Cię aż na dwa lata
    > ze studiów, dla potencjalnego pracodawcy może świadczyć o Twoim słabym,
    > miekkim, podatnym na załamania charakterze. Zaznacz najwyżej, że miałeś
    > przerwę z "powodów rodzinnych"...

    nie wiem, czy przezyles kiedys cos takiego...
    to nie jest oznaka slabego charakteru. ludzie czesto po takich
    wydarzeniach maja powazne problemy ze zdrowiem. trojka moich znajomych
    ze studiow miala podobna sytuacje jak ja -- smierc brata albo rodzica. i
    kazda z nich stracila co najmniej rok. jedna z nich juz wyleciala ze
    studiow.