PracaGrupypl.praca.dyskusjelist motywacyjny › Re: list motywacyjny
    From: "michal" <6...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: list motywacyjny
    Date: Mon, 18 Jul 2005 12:07:30 +0200

    Użytkownik "cartman" napisał w wiadomości:

    > witam!
    >
    > mam maly problem odnosnie cv i listu motywacyjnego. chodz o to, ze ze
    > studiami jestem dwa lata w plecy (nie z mojej winy -- smierc bliskiej
    > osoby).

    Zauważ, że śmierć bliskiej osoby, która wyeliminowała Cię aż na dwa lata ze
    studiów, dla potencjalnego pracodawcy może świadczyć o Twoim słabym,
    miekkim, podatnym na załamania charakterze. Zaznacz najwyżej, że miałeś
    przerwę z "powodów rodzinnych"...

    > nie wiem, jak to napisac w dokumentach. czy wogole mam sie jakos z tego
    > tlumaczyc, czy po prostu napisac jak wyglada sytuacja ze studiami i nic
    > nie pisac o sytuacji rodzinnej.
    >
    > pozdrawiam

    Spróbuj sie wczuć w rolę szefa firmy, który miałby Cię zatrudnić. I pomyśl
    jakiego chciałbyś mieć przcownika. Zapisz to na kartce i wg takiego planu
    napisz prawdę o sobie - ale w tonie takim, jakim chciałby Cię widzieć szef.

    Gdybym to ja Cie zatrudniał, chciałbym, żebyś był zdolnym, pracowitym,
    lubiącym pokonywać trudności, nie załamujacym sie nawet poważnymi kryzysami,
    dobrym fachowcem, dobrym kolegą, lojalnym do firmy, poczuwajacym się do
    odpowiedziałności za powierzone zadania...

    pozdrawiam
    michał