PracaGrupypl.praca.dyskusjelist do ewentualnego pracodawcy.. › Re: list do ewentualnego pracodawcy..
  • Data: 2005-03-20 22:41:45
    Temat: Re: list do ewentualnego pracodawcy..
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kazoo napisał(a):

    > Tzn. jak powinno wg ciebie sie pisac "pod pracodawce"? Nie rozumiem tego.

    Pisz to, co pracodawca chciałby o Tobie przeczytać w kontekście
    konkretnego stanowiska - jednak pod warunkiem, że to co napiszesz jest
    prawdą.
    Przykład? Proszę.
    Praca na stanowisku grafika w agencji reklamowej.
    Pisz maksymalnie szczegółowo o wszystkich swoich doświadczeniach
    zawodowych grafika (CV) i pasjach związanych z tym zawodem
    (motywacyjny), a jedynie wspomnij, że pracowałeś też w hipermarkecie na
    kasie (tu możesz zaznaczyć, że dostałeś nagrodę za szybkość obsługi
    klientów).
    Chodzi o to, by uwypuklić cechy i doświadczenia związane ze stanowiskiem
    o które się ubiegasz a tylko napomknąć o innych sprawach, które
    potencjalny pracodawca ma w du..^H^H^..nosie :-)

    Pitt