PracaGrupypl.praca.dyskusjeliczenie bułek › Re: liczenie bułek
    From: "sbikini" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: liczenie bułek
    Date: Fri, 14 Mar 2003 09:48:53 +0100

    ok
    Mam kumpla w Plusie w hotline. Poproszę go żęby pytał po skończonej rozmowie
    w sprawie sieci o zjadane bułki. Oni tam chyba odbierają straszną stertę
    telefonów . Tak przez tydzień jakby jeszcze poprosił kolegów i koleżanki to
    dało by jakieś wyniki . Ale trwałoby niestety duuuuużej.

    howuser&userid=3338656