PracaGrupypl.praca.dyskusje › lawinowo przybywa ofert pracy

  • 11. Data: 2007-01-03 12:52:28
    Temat: Re: lawinowo przybywa ofert pracy
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "az" <B...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1167816946.562597.161090@48g2000cwx.googlegroup
    s.com...
    Witam ,

    > Serdecznie przepraszamy wszystkich za umieszczenie tego ogłoszenia
    > w niewłaściwym

    Umieszczenie _tego_ wybaczamy. Ale co z _tamtymi_?

    sz.

  • 12. Data: 2007-01-03 13:16:59
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Wed, 03 Jan 2007 09:29:58 +0100, Diego wrote:

    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,wid,8666765,wiadomo
    sc.html

    > Prawda czy prpaganda, co o tym myslicie ?

    A do mnie wlasnie wczoraj przyszla directed oferta pracy w pewnej
    "nowoczesnej, rozwojowej" firmy. Barany nie zwrocili uwagi ze jestem
    wlascicielem konkurencji :>

    Oczywiscie oferta nie zawierala wysokosci wynagrodzenie (mam pokazac co
    umiem) wiec mnie rozbawila jedynie :)
    ...coz, zobacza w swoim czasie :)

    --
    futszaK
    0601061867

  • 13. Data: 2007-01-03 14:23:31
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Diego" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,wid,8666765,wiadomo
    sc.html

    > Prawda czy prpaganda, co o tym myslicie ?

    http://www.dziennik.pl./Default.aspx?TabId=14&ShowAr
    ticleId=26719 :)

    e.

  • 14. Data: 2007-01-03 16:10:23
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    3 Jan 2007 01:35:46 -0800, az napisał(a):

    > Serdecznie przepraszamy wszystkich za umieszczenie tego ogłoszenia w
    > niewłaściwym
    > na to miejscu. Proszę o zignorowanie tego posta.
    > Myśle że na pewno w przyszłości nie dojdzie już nigdy do takiej
    > sytuacji.

    ło matko
    wez ty zrezygnuj z korzystania z usenetu, albo lepiej daj ogloszenie do
    wyborczej ze poszukujesz pracownika do obslugi grup dyskusyjnych.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 15. Data: 2007-01-03 20:14:41
    Od: Michał <B...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Diego" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,wid,8666765,wiadomo
    sc.html

    > Prawda czy prpaganda, co o tym myslicie ?

    Propaganda sukcesu trwa ... jeżeli nawet to co z tego jeżeli większość to
    poniżej tysiąca.

  • 16. Data: 2007-01-03 20:47:58
    Od: Carbo <c...@c...com>

    Diego napisał(a):
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,wid,8666765,wiadomo
    sc.html

    > Prawda czy prpaganda, co o tym myslicie ?

    Pracowników brakuje. Tylko chyba do decydentów jeszcze nie dociera, że
    wartościowy pracownik się ceni.

    Z własnego podwórka:
    Ogłoszenie o pracę, szybka odpowiedź, testy, rozmowy itp. Pytanie ile
    chcę zarabiać. Kwota X. Kolejne spotkanie, wszystko ok. Decyzja na tak.
    Gdy przeszło do konkretów okazało się, że mogą mi dać X-30%.

    Tak sobie myślę, że jest to ewidentny braku profesjonalizmu i desperacji
    w firmie. Ja podałem swoją kwotę na co oni (wg mnie) się zgodzili
    zapraszając do dalszych rozmów.

    Tak czy inaczej za ofertę podziękowałem.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 17. Data: 2007-01-03 21:16:03
    Od: Marcin Szczepaniak <s...@t...nie.sieradz.info>

    Dnia 03.01.2007 Michał <B...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Użytkownik "Diego" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    sc.html

    > Propaganda sukcesu trwa ... jeżeli nawet to co z tego jeżeli większość to
    > poniżej tysiąca.

    Jak to, przeciez brutto prawie dwa ! :))

  • 18. Data: 2007-01-03 21:21:45
    Od: Marcin Szczepaniak <s...@t...nie.sieradz.info>

    Dnia 03.01.2007 Carbo <c...@c...com> napisał/a:

    > Tak sobie myślę, że jest to ewidentny braku profesjonalizmu i desperacji
    > w firmie. Ja podałem swoją kwotę na co oni (wg mnie) się zgodzili
    > zapraszając do dalszych rozmów.
    >
    > Tak czy inaczej za ofertę podziękowałem.

    albo ze 'jak masz wyzsze to masz wiecej'. Mimo ze madrzejszy od tego nei
    bedziesz. Kolejny kretynizm.

  • 19. Data: 2007-01-03 21:33:43
    Od: "Patryk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek" napisał w wiadomości

    > zapomniałeś o jednym że talk czy inaczej trzeba coś umieć i mieć trochę
    > oleju w głowie i ruszyć dupsko a nie czekać aż ktoś łaskawie przyjdzie i
    > poda wszystko na tacy. Jak tatuś z mamusia nie nauczyli samodzielności to
    > Święty Boże nie pomoże.

    może to troszkę źle to ująłem. chłopaki mają bardzo dużo dobrych chęci tylko
    żal mi się ich robi jak na nich patrze. jak ich staruszkowie są też po
    zawodówkach, to nie można się spodziewać że chłopaki pójdą do Oxfordu
    studiować. wiadomo że edukację rozpoczną w zawodówkach a co bardziej
    ambitniejsi skończą ogólniak wieczorowo. Tylko z czasem dorobią się żony i
    dzieciaka więc im się studiów odechce bo dzieciak będzie krzyczał że głodny
    jest. takie są niestety polskie realia.niestety prawda jest taka że z takim
    wykształceniem do dużej firmy gdzie są jakieś szanse na awans i rozwój się
    nie dostaną, a z marnym wykształceniem prędzej się znajdzie prace w
    super/hiper markecie niż w zawodzie wyuczonym, a w obydwu przypadkach będą
    zarabiać tyle samo.

  • 20. Data: 2007-01-04 05:50:01
    Od: "CZYŚCIWO" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Patryk" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > żal mi się ich robi jak na nich patrze. jak ich staruszkowie są też po
    > zawodówkach, to nie można się spodziewać że chłopaki pójdą do Oxfordu
    > studiować.

    Znam paru absolwentów nienajgorszych polskich uczelni i zarabiających w
    Polsce powyżej 3000 EUR. Ich rodzice pochodzą ze wsi i skończyli tylko
    podstawówkę. Wiesz jakim cudem było to możliwe? Chciało im się.

    --
    CZYŚCIWO tekstylne odnawialne= brak odpadów!
    www.mewa-service.pl