PracaGrupypl.praca.dyskusjelawinowo przybywa ofert pracy › Re: lawinowo przybywa ofert pracy
    From: "Patryk" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: lawinowo przybywa ofert pracy
    Date: Wed, 3 Jan 2007 22:33:43 +0100

    Użytkownik "Tomek" napisał w wiadomości

    > zapomniałeś o jednym że talk czy inaczej trzeba coś umieć i mieć trochę
    > oleju w głowie i ruszyć dupsko a nie czekać aż ktoś łaskawie przyjdzie i
    > poda wszystko na tacy. Jak tatuś z mamusia nie nauczyli samodzielności to
    > Święty Boże nie pomoże.

    może to troszkę źle to ująłem. chłopaki mają bardzo dużo dobrych chęci tylko
    żal mi się ich robi jak na nich patrze. jak ich staruszkowie są też po
    zawodówkach, to nie można się spodziewać że chłopaki pójdą do Oxfordu
    studiować. wiadomo że edukację rozpoczną w zawodówkach a co bardziej
    ambitniejsi skończą ogólniak wieczorowo. Tylko z czasem dorobią się żony i
    dzieciaka więc im się studiów odechce bo dzieciak będzie krzyczał że głodny
    jest. takie są niestety polskie realia.niestety prawda jest taka że z takim
    wykształceniem do dużej firmy gdzie są jakieś szanse na awans i rozwój się
    nie dostaną, a z marnym wykształceniem prędzej się znajdzie prace w
    super/hiper markecie niż w zawodzie wyuczonym, a w obydwu przypadkach będą
    zarabiać tyle samo.