PracaGrupypl.praca.dyskusje › Atrakcyjna praca w miłym zespole

  • 1. Data: 2007-01-02 20:08:54
    Temat: Atrakcyjna praca w miłym zespole
    Od: "az" <B...@g...com>

    Firma Az.pl, jeden z liderów w zakresie rejestracji domen i usług
    hostingowych w Polsce, poszukuje pracowników na stanowisko:
    doradca klienta

    Do podstawowych obowiązków pracownika będzie należało:

    - obsługa klienta za pomocą narzędzia chat, odpowiedź na maile od
    klientów

    Wykształcenie:

    Wyższe

    Niezbędne kwalifikacje, wymagania, umiejętności, cechy:
    -perfekcyjne posługiwanie się językiem polskim w korespondencji
    -tworzenie korespondencji cechujacej się uprzejmością,
    starannością, profesjonalizmem obsługi
    -staż w dziale obsługi klienta
    -umiejętność szybkiego pisania na komputerze,
    -doskonała znajomość sieci Internet
    -znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie
    -samodzielność, komunikatywność, wysoka kultura osobista

    Ze swojej strony oferujemy:

    - pracę w stabilnej dynamicznie rozwijającej się firmie,
    -umowę o pracę
    - atrakcyjne wynagrodzenie

    Preferowana kobieta.

    Aplikacje (CV plus list motywacyjny) prosimy przesyłać na adres
    e-mail:
    a...@a...pl

  • 2. Data: 2007-01-02 20:27:59
    Temat: Re: Atrakcyjna praca w miłym zespole
    Od: sg <a...@s...org.pl_without>

    Dnia 02-01-2007 o 21:08:54 az <B...@g...com> napisał(a):

> [...]
    >
    > Ze swojej strony oferujemy:
    >
    > - pracę w stabilnej dynamicznie rozwijającej się firmie,

    to ciekawe... odpowiedzi przez czat i mejlowo i preferowana kobieta?
    Jezcze rozumiem ze gdyby to były rozmowy telefoniczne... ale czat?

  • 3. Data: 2007-01-02 20:59:58
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia 2 Jan 2007 12:08:54 -0800, az <B...@g...com>
    w <1...@4...googlegroups.com
    > napisał:

    > Firma Az.pl, jeden z liderów w zakresie rejestracji domen i usług
    > hostingowych w Polsce, poszukuje pracowników na stanowisko:
    > doradca klienta

    Czterech pracowników, jak policzyć posty?

    > - atrakcyjne wynagrodzenie

    A tej atrakcyjności w sztukach to ile?

    NTG: pl.praca.oferowana

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 4. Data: 2007-01-02 22:15:06
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 2 Jan 2007 12:08:54 -0800, "az"
    <B...@g...com> zakodował:

    >-tworzenie korespondencji cechujacej się uprzejmością,
    >starannością, profesjonalizmem obsługi

    Jak to ocenisz, skoro sam nie potrafisz?

    >-samodzielność, komunikatywność, wysoka kultura osobista

    Właśnie. Kultura. Chcesz o tym podyskutować? Zauważyłeś nazwę grupy?
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 5. Data: 2007-01-02 22:55:08
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1167768534.513758.51210@48g2000cwx.googlegroups
    .com az
    <B...@g...com> pisze:

    > Firma Az.pl, jeden z liderów w zakresie rejestracji domen i usług
    > hostingowych w Polsce
    A jak to stwierdzono i kto?
    I co to znaczy "jeden z liderów"? (Proszę się zapoznać ze znaczenim słowa
    "lider".)

    >, poszukuje pracowników na stanowisko:
    > doradca klienta
    No to wypad bo NTG.

    > Niezbędne kwalifikacje, wymagania, umiejętności, cechy:
    > -perfekcyjne posługiwanie się językiem polskim w korespondencji
    Dobrze byłoby samemu posługiwać sie choć poprawnie - aby się nie ośmieszać.

    > Ze swojej strony oferujemy:
    > - pracę w stabilnej dynamicznie rozwijającej się firmie,
    Jak można sprawdzić tę stabilność i dynamiczny rozwój?
    Bo po co się trudzić i wysyłać CV i LM do oferenta, który nie podaje jak
    sprawdzić jego wiarygodność?

    > -umowę o pracę
    Na czas określony czy nieokreślony?

    > - atrakcyjne wynagrodzenie
    Dla kogo atrakcyjne? Podać kwotę proszę.

    > Preferowana kobieta.
    ROTFL. A może być po 50-tce?

    Skąd się, kurczę, takie dziwadła jeszcze biorą?

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2007-01-03 07:01:57
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu az porozsypywal nastepujace haczki:
    > Firma Az.pl, jeden z liderów w zakresie rejestracji domen i usług
    > hostingowych w Polsce, poszukuje pracowników na stanowisko:
    > doradca klienta
    O dziwo, firma zareagowala na maila, ktorego do nich wyslalem i ladnie
    przeprosili :)
    --
    badzio

  • 7. Data: 2007-01-03 08:46:33
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    badzio napisał(a):

    > O dziwo, firma zareagowala na maila, ktorego do nich wyslalem i ladnie
    > przeprosili :)

    Za późno - jak to ktoś kiedyś napisał:

    "Spamowanie jest jak seks z kozą - raz to zrobisz i jesteś napiętnowany
    na całe życie."

    ;)

    ch.

  • 8. Data: 2007-01-03 08:53:53
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    badzio wrote:

    > Patrze, patrze a tu az porozsypywal nastepujace haczki:

    > O dziwo, firma zareagowala na maila, ktorego do nich wyslalem i ladnie
    > przeprosili :)

    Powinni przeprosic na grupie.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533

  • 9. Data: 2007-01-03 09:06:19
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Immona porozsypywal nastepujace haczki:
    > Powinni przeprosic na grupie.
    Tez im to zasugerowalem. Ale moze sie speszyli i nie doczytali do konca
    maila? Albo moze powinno wiecej osob do nich napisac?
    Ale to i tak sukces - zazwyczaj firmy umieszczajace ppd po prostu
    olewaly mnie, nie reagowaly/nie odpowiadaly na zwrocona uwage.
    Wiec i tak postep;)
    --
    badzio

  • 10. Data: 2007-01-03 09:21:36