PracaGrupypl.praca.dyskusje › lata pracy, technikum i studia

  • 1. Data: 2005-11-29 17:34:16
    Temat: lata pracy, technikum i studia
    Od: marcind <m...@w...pl>

    witam
    mam pytanie czy czas nauki w technikum oraz studia liczą się do lat pracy ?
    a jeżeli tak to czy technikum które ukończyłem ze specjalnością 'technik
    telekomunikacji i elektroniki' również może sie liczyć do czasu pracy
    jeżeli pracuje jako informatyk/programista?

    dzięki za pomoc
    pozdrawiam
    marcind

  • 2. Data: 2005-11-29 18:51:16
    Temat: Re: lata pracy, technikum i studia
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    marcind zapodał(-a):
> [...]
    > 'technik telekomunikacji i elektroniki' również może sie liczyć do
    > czasu pracy jeżeli pracuje jako informatyk/programista?

    5 lat technikum - 5 lat do czasu pracy. Czy informatyk, czy główna księgowa - tak
    samo się liczy - za 5 lat będziesz miał prawo do pełnego urlopu :>

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 3. Data: 2005-11-29 21:25:08
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 29 Nov 2005 19:51:16 +0100, "DooMiniK"
    <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> zakodował:

    >5 lat technikum - 5 lat do czasu pracy.

    Gwoli ścisłości - rzeczywisty okres pobierania nauki, nie więcej niż 5
    lat (jak zrobiłeś indywidualnym tokiem w dwa lata - liczą się dwa).

    Jest to staż pracy liczony do wymiaru urlopu.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 4. Data: 2005-11-30 08:13:19
    Od: marcind <m...@w...pl>

    Kaizen napisał(a):
> [...]
    > lat (jak zrobiłeś indywidualnym tokiem w dwa lata - liczą się dwa).
    >
    > Jest to staż pracy liczony do wymiaru urlopu.
    ale czy to znaczy że studia juz sie nie liczą do lat pracy ?
    znaczy jeśli mam 5 lat technikum i 5 lat studii?

    marcind

  • 5. Data: 2005-11-30 19:56:47
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 30 Nov 2005 09:13:19 +0100, marcind
    <m...@w...pl> zakodował:

    >ale czy to znaczy że studia juz sie nie liczą do lat pracy ?
    >znaczy jeśli mam 5 lat technikum i 5 lat studii?

    Studia liczą się za 8 lat (nie sumuje się ze szkołą średnią).
    Ale jeżeli jednocześnie pracujesz i studiujesz to liczy się albo
    jedno, albo drugie - to, co jest lepsze dla pracownika.

  • 6. Data: 2005-12-01 14:31:39
    Od: marcind <m...@w...pl>

    Kaizen napisał(a):
> [...]
    > Ale jeżeli jednocześnie pracujesz i studiujesz to liczy się albo
    > jedno, albo drugie - to, co jest lepsze dla pracownika.
    hm
    to ja chyba nie rozumiem
    jeżeli najpierw byłem w technikum (5 lat), a później studiowałem (5 lat)
    i nie pracowałem w między czasie to ile lat pracy mam juz za sobą
    (zgodnie z przepisami)?

    marcind

  • 7. Data: 2005-12-01 14:54:46
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Na pl.praca.dyskusje ptaszki sobie cwierkaly dnia Thu, 01 Dec 2005 15:31:39 +0100,
    kiedy marcind rozsypal nastepujace haczki:
    10 lat.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 8. Data: 2005-12-01 17:04:29
    Od: Mateusz Wójcik <b...@b...ble>

    badzio napisał(a):
    > Na pl.praca.dyskusje ptaszki sobie cwierkaly dnia Thu, 01 Dec 2005 15:31:39 +0100,
    kiedy marcind rozsypal nastepujace haczki:

    > 10 lat.

    Nieprawda.

    8 lat

    "Staż pracy" za ukończenie poszczególnych stopni edukacji jest ustawowo
    uregulowany i to, że faktycznie wyszło 10 lat nie ma znaczenia.

    Matt

  • 9. Data: 2005-12-01 17:24:37
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 01 Dec 2005 15:54:46 +0100, badzio
    <b...@n...epf.pl> zakodował:

    >10 lat.

    Bzdury Waszmość prawisz.

    W KP stoi:
    Art. 155. § 1. Do okresu pracy, od którego zależy wymiar urlopu,
    wlicza się z tytułu ukończenia:
    [...]
    6) szkoły wyższej - 8 lat.
    Okresy nauki, o których mowa w pkt 1-6, nie podlegają sumowaniu.

  • 10. Data: 2005-12-01 18:29:58
    Od: "Arek" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Kaizen" napisał:

> [...]
    > [...]
    > 6) szkoły wyższej - 8 lat.
    > Okresy nauki, o których mowa w pkt 1-6, nie podlegają sumowaniu.

    To ja w takim razie mam pytanie.
    1. Jeśli uzyskałem tytuł inżyniera to znaczy że mam wykształcenie wyższe i
    to się liczy 8 lat?
    2. Przez następne dwa lata zrobiłem magistra, więc to jest jako 8 lat pracy.
    3. Ale jeśli w między czasie pracowałem, dla uproszczenia weźmy, że zacząłem
    pracować po uzyskaniu inż, czyli dwa lata, to liczy się to wszystko razem
    jako 8 lat, czy może te dwa lata pracy po inż już się dodają?
    Dla jasności były to zwykłe studia dzienne, gdzie można było poprzestać na
    inż, albo kontynuować (bez żadnych egzaminów wstępnych) i uzyskać dodatkowo
    mgr.
    Mam dwa dyplomy: inż. i mgr inż.

    --
    Arek