PracaGrupypl.praca.dyskusje › kurs księgowości... co to warte?

  • 1. Data: 2004-02-23 18:47:36
    Temat: kurs księgowości... co to warte?
    Od: "MarL" <m...@g...pl>

    witam,
    pytanie mam tu o refleksje dot.merytorycznej i rynkowej wartości kursów
    księgowości prowadzonych przez Stowarzyszenie Księgowych oddział na
    ul.Kazimierza Wlk.,
    -na ile jest to rzeczywiście np. od podstaw, czy tylko tak po prostu kasę na
    bezrobociu koszą i glejty wydają....
    -naturalnie, mogę się tego dowiedzieć uczestnicząc, tylko te ceny...
    -pozdrawiam, MarL

  • 2. Data: 2004-02-23 20:42:14
    Temat: Re: kurs księgowości... co to warte?
    Od: "MK" <k...@o...pl>

    To wszystko zależy ile będzie on trwał, kto będzie wykładał itp.
    Ja uczestniczyłam w taki kursie, ale on trwał prawie 3 miesiące po 8 godzin
    zegarowych od pon do pt (suma 220 godz.).
    I mimo, że z rachunkowością miałam dużą styczność to i tak bardzo wiele mnie
    ten kurs nauczył.
    A i kosztował on 1800 zl.

    MK

  • 3. Data: 2004-02-23 21:21:45
    Od: "Katarzyna Sokół" <kasik.s@WYTNIJ___ TO_wp.pl>

    Mam trochę kursów skończonych z księgowości. Mój pierwszy był w POLBI.
    Podobno księgowość od podstaw, jednak jak nie miałaś z nią nigdy do
    czynienia to będzie ci trudno:(

    Stowarzyszenie księgowych i Fundacja Rachunkowości to jedne z lepszych które
    organizują takie kursy.

    --
    Kasik
    GG: 243137

  • 4. Data: 2004-02-24 08:55:00
    Od: "Krzysiek\(?\)" <k...@a...pl>

    Witam
    Konczylem kurs w dziale szkolenia izby skarbowej we Wrocku, powiem tak nigdy
    nie mialem wczesniej kontaku z rachunkowoscia a kurs rzeczywiscie wiele mnie
    nauczyl. O stowarzyszeniu tez slyszalem wiele dobrych rzeczy.
    Pozdrawiam Krzysiek(?)