PracaGrupypl.praca.dyskusjekoszty zycia w Pradze › Re: koszty zycia w Pradze
  • Data: 2004-02-25 22:59:11
    Temat: Re: koszty zycia w Pradze
    Od: neco <h...@-...poprostu.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-02-20 00:47, Użytkownik misman napisał:
    > No więc ceny za dwupokojowe mieszkanie 2 pok. zaczynają się od 9-10kKc.
    > Jednakże realne ceny to rząd 11-12kKc. Dla założonego kursu 25Kc ~ 1$ - na
    > takie mieszkanie należy przeznaczyć ~250$ / m-c. Bilet miesięczny (coś w
    [..]
    > Generalnie można
    > przyjąć, że ceny artykułów spożywczych są dość zbliżone do tych w Polsce.

    Rzekłbym że są zbliżone w taki sposób, że do ceny w złotówkach trzeba
    dodać jedno zero aby otrzymać cenę w koronach. Oczywiscie nie można
    powiedzieć tego o wszystkich cenach, ale tak pi razy oko mi wychodziło
    to o jakieś 30% więcej niz w .pl (przy kursie 10kc=1,3zl).

    Co do mieszkania się nei wypowiadam, aczkolwiek przedmówca ma rację.
    W dużej mierze zależy GDZIE chcesz mieszkać, bo w zależności od
    lokalizacji i standardu rozstrzał cenowy jest spory.