PracaGrupypl.praca.dyskusje › koszt zaswiadczenia o niekaralnosci

  • 1. Data: 2003-02-25 14:33:05
    Temat: koszt zaswiadczenia o niekaralnosci
    Od: "Kajetan Kowalewski" <b...@N...gazeta.pl>

    Czy nie uważacie, że cena za zdobycie tego papierka jest zbyt wysoka?
    50 zł opłat skarbowych, dlaczego aż tak dużo?! przecież to poważny cios dla
    kieszeni bezrobotnego!

  • 2. Data: 2003-02-25 18:10:06
    Temat: Re: koszt zaswiadczenia o niekaralnosci
    Od: Robert Drozd <r...@y...iqNOSPAMPLEASE.pl>

    Stało się to Tue, 25 Feb 2003 14:33:05 +0000 (UTC), gdy "Kajetan
    Kowalewski" <b...@N...gazeta.pl> napisał:

    >Czy nie uważacie, że cena za zdobycie tego papierka jest zbyt wysoka?
    >50 zł opłat skarbowych, dlaczego aż tak dużo?! przecież to poważny cios dla
    >kieszeni bezrobotnego!

    Uważamy. Ale co z tego? Idź do posła z Twojego regionu, albo zainteresuj
    kogoś kto może to zmienić. A jeśli chcesz się wyżalić, polecam
    pl.pregierz.

    pzdr
    Robert

    ps. przepraszam za taką reakcję, ale choć na grupie dowiedziałem się już
    wielu ciekawych rzeczy, to muszę się wciąż przebijać przez całą masę
    żali na świat. Komu one mają służyć? Pomóc? Może ktoś z narzekających mi
    to wyjaśni?

  • 3. Data: 2003-02-26 07:10:32
    Od: "Kamil" <k...@o...pl>

    TAK.