PracaGrupypl.praca.dyskusjekonsultacje z zas. dla bezrobów - co i ile można zarabiać? › Re: konsultacje z zas. dla bezrobów - co i ile można zarabiać?
    From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: konsultacje z zas. dla bezrobów - co i ile można zarabiać?
    Date: Sun, 13 Feb 2005 23:42:11 +0100

    For; <cunprp$kmq$1@helios.nd.e-wro.pl> :

    > Mam taką sytuację:
    > - z powodu likwidacji stanowiska utraciłem pracę
    > - pewnie nabędę prawa do zasiłku, formalne działania w toku
    > - jednocześnie - uprawiam t.zw. wolny zawód, czyli trafiają się nonoraria,
    > umowy-zlecenia, umowy o dzieło
    > - "dopadają" mnie co jakiś czas honoraria za umowy podpisane na płatności od
    > sprzedanych egzemplarzy /czasem 60 zł, w innym miesiącu - 432 zł, potem nic,
    > potem 266zł i tak dalej/, umowy podpisane lata temu, dwa-trzy, nawet
    > starsze, tyle ile się sprzeda danego dzieła firma raz na miesiąc lub raz na
> [...]

    Jest taki przepis, choć mz. jest "niedopracowany" - bezrobotnym nie może
    być osoba uzyskująca miesięcznie dochód w wysokości [czy ponad???]
    połowy minimalnego wynagrodzenia ustawowego. Nie wiem jak z zasiłkiem,
    ale dobrym rozwiązaniem jest mz. scedowanie wszystkich wypłat na ostatni
    dzień miesiąca i wyrejestrowanie się tylko na ten dzień.

    Flyer