PracaGrupypl.praca.dyskusjekonsultacje z zas. dla bezrobów - co i ile można zarabiać? › Re: konsultacje z zas. dla bezrobów - co i ile można zarabiać?
    From: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: konsultacje z zas. dla bezrobów - co i ile można zarabiać?
    Date: Sun, 13 Feb 2005 22:58:43 +0100

    Dnia Sun, 13 Feb 2005 21:14:33 +0100, Pajączek <c...@b...cy> napisał:

> [...]

    Powinienes sie wyrejestrowac na czas pracy a potem zarejestrowac ponownie.
    Przy ponownej rejestracji ( o ile znowu czegos nie zmienili) robia
    naliczanki czy przysluguje ci zasilek i zmniejszaja okres zasilkowy o ten
    czas, gdy pobierales. Nie chce mi sie sprawdzac, ale chyba maga byc
    sytuacje, gdy przez taka przerwe, przy ponowenej rejestracji nie nabedzie
    sie juz prawa do zasilku, mimo, ze gdyby pobieraloby sie go nieprzerwanie,
    dalej by przyslugiwal.

    > Jest jakaś maksymalna kwota (niestety nie wiem jaka), którą można
    > zarabiać będąc jednocześnie bezrobotnym, ale przekroczenie tej kwoty
    > wiąże się z utratą tego statusu.
    > Dyskutowanie z urzędnikami na temat sensowności niektórych przepisów
    > prawnych i ich zastosowań nie ma najmniejszego sensu. Po prostu spytaj
    > ile możesz zarobić miesięcznie i nie stracić statusu bezrobotnego.

    Tak bylo kiedys. Teraz zniesiono wszelkie mozliwosci dorobienia
    niezaleznie od kwoty, za wyjatkiem diet (np za uczestnictwo w komisji
    wyborczej lub <chyba?> lawnictwo w sadzie)

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##