PracaGrupypl.praca.dyskusjekoniec umowy › Re: koniec umowy
    From: "Noe Bat" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: koniec umowy
    Date: Fri, 26 Sep 2008 01:20:34 +0200

    Użytkownik "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    > Czy jak byś miał umowę do końca września i pierwszego października pracodawca by
    > poinformował cię, że nie podpisze z tobą umowy to było by w porządku?

    A w jakich kategoriach miałoby być w porządku lub nie w porządku ? Naturalne jest, że
    umowa na czas określony kiedyś kończy się. Każda ze stron musi liczyć się z tym, że
    druga nie zechce zawrzeć kolejnej. Jakby pracodawcy nie było na rękę zawieranie
    kolejnej to zapewne zachowałby się tak, jak dzisiaj zachował się pracownik gdy jemu
    akurat nie jest na rękę.