PracaGrupypl.praca.dyskusjekodeks pracy - proszę o pomoc › Re: kodeks pracy - proszę o pomoc
    From: "wektor" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kodeks pracy - proszę o pomoc
    Date: Wed, 28 Feb 2007 23:23:04 +0100

    Użytkownik "wojtek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:es3uqu$4dg$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Nie może chyba być tak,że mnie wysyłają do nowej filii,w której będę
    przez
    > dłuższy czas i nie należy mi się za to ani złotówka ? W ten sposób
    to w
    > rozliczeniu miesiąca wyjdę na minusie i to niezłym. Głownie chodzi
    mi o te
    > diety, z tego co wiem to 23zl dziennie.Pytanie tylko czy mi się
    należą ?
    > Jeśli będę miał tam żywić się na własny koszt,to ten wyjazd to żaden
    > biznes:/

    Przede wszystkim musisz wynegocjować warunki pracy w tej odległej
    filii: w ramach delegacji czy jako w stałym miejscu pracy (w umowie o
    pracę/aneksie musi być podane miejsce pracy, jeżeli będzie wpisana ta
    odległa miejscowość, to nie będzie wypłaty kosztów delegacji).
    Możesz negocjować jakąś podwyżkę, kilka delegacji w miesiącu do
    aktualnej siedziby firmy itp. Koszt bezpłatnego zakwaterowania może
    zostać doliczony do Twojego przychodu, od którego będziesz musiał
    zapłacić podatek dochodowy. Nie można się domyślać, że coś zyskasz,
    najpierw trzeba wszystko wynegocjować i zbilansować plusy i minusy.

    wa