PracaGrupypl.praca.dyskusjekodeks pracy-praca informatyka-8 g.przy komputerze › Re: kodeks pracy-praca informatyka-8 g.przy komputerze
    From: amfora <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kodeks pracy-praca informatyka-8 g.przy komputerze
    Date: 14 Jan 2005 20:05:55 GMT

    Jerzy Borowski <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Użytkownik "isia" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
    > oczu,praca w
    >
    > Co godzinę - 5 minut

    Podzielę się dziś zdobytą wiedzą. :)
    Na szkoleniu z BHP dziś pan zwrócił uwagę, że w UE praca przy kompie w
    wymiarze przekraczającym 50% czasu pracy będzie (lub w niektórych krajach
    już jest) podstawą do ubiegania się o przejście na wcześniejszą emeryturę.
    Z tego względu (antycypując zmiany w polskim kodeksie pracy) warto prosić
    o stosowny wpis w świadectwie pracy. Ponoć niektórzy pracodawcy są tak
    oświeceni, że sami wiedzą i wpisują. Osobiście się nie spotkałam. :)

    amf.

    --
    ./|\. http://akson.sgh.waw.pl/~ad20082/ ./|\.
    Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia,