PracaGrupypl.praca.dyskusjekodeks pracy-praca informatyka-8 g.przy komputerze › Re: kodeks pracy-praca informatyka-8 g.przy komputerze
  • Data: 2005-01-14 21:24:57
    Temat: Re: kodeks pracy-praca informatyka-8 g.przy komputerze
    Od: Jan Kowalski <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pewnie biorą pod uwagę fakt, że ilość godzin zwiększa się o godziny
    przed komputerem w domu przy grach. (żart)
    No proszę, nareszcie ktoś tu walczy o większe bezrobocie :).
    > Uprawnienia, o których wspomniałam, będą się wiązały z faktem pracy przy
    > komputerze ponad 50% czasu, a nie z zawodem lub klasą sprzętu, jaki się ma

    Chyba taki wpis w świadectwie pracy będzie trudno uzyskać. Brak
    podstaw prawnych u większości kadrowców może być nie do przeskoczenia.