PracaGrupypl.praca.dyskusje › kiedy wręczyć wypowiedzenie

  • 1. Data: 2003-08-17 18:20:04
    Temat: kiedy wręczyć wypowiedzenie
    Od: "daryusz" <d...@N...gazeta.pl>

    Proszę grupowiczów o pomoc.

    Moje okresy zatrudnienia u obecnego pracodawcy wyglądają następująco:

    01.07.2002 do 30.09.2002 - umowa na czas określony,
    01.10.2002 do 28.02.2003 - jak wyżej,
    01.03.2003 do 31.03.2005 - jak wyżej + klauzula o możliwości rozwiązania za 2
    tygodniowym wypowiedzeniem przez każdą ze stron.

    Chciałbym rozwiązać umowę z pracodawcą i mam w związku z tym dwa pytania.
    Kiedy muszę wręczyć wypowiedzenie (jaki dzień tygodnia, jak policzyć te dwa
    tygodnie - od kiedy do kiedy)? Jak napisać takie wypowiedzenie (czy musi być
    podany powód dlaczego)?

  • 2. Data: 2003-08-17 19:07:45
    Temat: Re: kiedy wręczyć wypowiedzenie
    Od: "Vrx" <O...@p...onet.pl>

    Użytkownik "daryusz" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    dwa
    > tygodnie - od kiedy do kiedy)? Jak napisać takie wypowiedzenie (czy musi

    Cześć

    Nie jestem pewny czy klauzula nie jest sprzeczna z Prawem Pracy jeżeli tak -
    to jest nieważna. Pozostaje wówczas
    porozumienie stron lub normalny tryb wypowiedzenia.
    Nie musisz podawać żadnego powodu wypowiedzenia.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-08-17 19:46:16
    Od: "daryusz" <d...@N...gazeta.pl>

    Vrx napisał:

    > Nie jestem pewny czy klauzula nie jest sprzeczna z Prawem Pracy jeżeli tak -
    > to jest nieważna.

    A czemu ma być nieważna? Umowa jest przecież dłuższa niż 6 m-cy.

  • 4. Data: 2003-08-18 08:26:39
    Od: "" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > tygodnie - od kiedy do kiedy)? Jak napisać takie wypowiedzenie (czy musi być

    Wypowiedzenie wyręcz najpóźniej w piątek i licząc dwa tygodnie umowa rozwiąże
    się w sobotę ( np 22.08 żłożenie wypowiedz. to 6.09 nastąpi rozwiązanie umowy o
    pracę ). Wypowiadam umowę o pracę zawartą w dniu np. 01.03. 2003 r z
    zachowaniem dwutygodniowego okresu wypowiedzenia ,który upłynie w dniu
    06.09.2003r. Szata graficzna jak przy pisaniu podania. Powodu nie musisz
    podawać. Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2003-08-18 13:45:19
    Od: "daryusz" <d...@N...gazeta.pl>

    składam gorące podziękowania za pomoc