PracaGrupypl.praca.dyskusje › kiedy świadectwo pracy

  • 1. Data: 2003-12-16 19:19:38
    Temat: kiedy świadectwo pracy
    Od: "Jerzy Dusk" <vesper@bci[-].pl>

    W jakim terminie pracodawca powinien wydać mi świadectwo pracy?

    Jerzy

  • 2. Data: 2003-12-16 20:52:38
    Temat: Re: kiedy świadectwo pracy
    Od: "Jan" <m...@b...pl>

    Użytkownik "Jerzy Dusk" <vesper@bci[-].pl> napisał w wiadomości

    > W jakim terminie pracodawca powinien wydać mi świadectwo pracy?
    Art. 97 par.1 kodeksu pracy (niezwłocznie).
    Pzdr!

  • 3. Data: 2003-12-16 21:12:30
    Od: "Jerzy Dusk" <vesper@bci[-].pl>

    "Jan" <m...@b...pl> napisał(a) tak:

    > Użytkownik "Jerzy Dusk" <vesper@bci[-].pl> napisał w wiadomości

    > Art. 97 par.1 kodeksu pracy (niezwłocznie).
    > Pzdr!

    Dziękuję, ale nie napisałem, że na razie jestem na wypowiedzeniu do
    końca grudnia. Czyli niezwłocznie po ustaniu stosunku pracy?

    Jerzy

  • 4. Data: 2003-12-16 22:13:05
    Od: "Jan" <m...@b...pl>

    > nie napisałem, że na razie jestem na wypowiedzeniu do
    > końca grudnia. Czyli niezwłocznie po ustaniu stosunku pracy?

    Art. 97 par 1. W związku z rozwiązaniem lub wygasnięciem stosunku pracy
    pracodawca jest obowiązany niezwłacznie wydać pracownikowi świadectwo pracy.
    Wydanie świadectwa pracy nie może byc uzależnione od uprzedniego rozliczenia
    się pracownika z pracodawcą.

  • 5. Data: 2003-12-16 22:27:31
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jan" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    pracy.
    > Wydanie świadectwa pracy nie może byc uzależnione od uprzedniego

    Wszedzie ostatniego dnia pracy odbieralem.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    ---

  • 6. Data: 2003-12-17 12:21:09
    Od: "Art" <i...@i...com>

    Na pewno nie dluzej niz 7 dni po rozwiazaniu umowy

  • 7. Data: 2003-12-17 13:08:54
    Od: "Jarek" <e...@g...pl>

    > Na pewno nie dluzej niz 7 dni po rozwiazaniu umowy

    Dladczego akurat 7 dni?

    pzdr.
    Jarek

  • 8. Data: 2003-12-17 13:37:57
    Od: "Jo" <jromanowska[usun]@schr.gov.pl>

    Użytkownik "Jarek" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dladczego akurat 7 dni?

    Tak wynika z komentarza w Gazecie Prawnej z 8.07.br ale też nie podają
    dlaczego akurat 7, być może wynika to z rozporządzenia min.pracy i polityki
    soc. z 15.05.1996r. ale przyznam nie chce mi się w to wnikać.