PracaGrupypl.praca.dyskusjekiedy sięwyrejstrować z UP?? › Re: kiedy sięwyrejstrować z UP??
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: kiedy sięwyrejstrować z UP??
    Date: 05 Mar 2003 13:43:43 -0800

    d...@p...onet.pl writes:

    > to zeczywiście zrobili kawał dobrej roboty - patrzac na to w jakich godzinach
    > są otwrte urzedy pracy - zeby tam pójść iw ypełnić odpowiedni formularz a takze
    > odczekac swoje w kolejce zmuszeni jestesmy zwolnić sie z pracy zeby te sprawe
    > załatwić!!!! no chyba, ze znaleźliśmy prace w innych godzinach niz 8-16...
    > kolejne polskie pojeb... wymysly...

    co wiecej, nie mozna przeslac kopii faksem (kopii umowy o
    zatrudnieniu) - oni MUSZA miec oryginal.

    kolezanka wlasnie tak miala: zarejestrowana byla w bialymstoku, w
    miedzyczasie sie przeniosla do wawy i znalazla prace. dzwoni do tego
    urzedu i mowi, ze juz znalazla prace i zeby ja wyrejestrowali. oni na
    to ze musza miec oryginal umowy. ona na to, ze oryginal jest jej, moze
    im przefaksowac. pni na to, ze to sie nie liczy.
    ona na to, ze nie ma czasu jechac z wawy do bialegostoku tylko dlatego
    zebym im pokazac oryginal. oni jej na to, ze nie wyrejestruja... to
    stwierdzila, ze ma daleko gdzies.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net