PracaGrupypl.praca.dyskusjekażą mi uczyć współpracowników javy › Re: każą mi uczyć współpracowników javy - kwalifikujesz sie do zwolnienia chlopcze!
    From: "Pawel Sokolowski" <P...@n...org>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: każą mi uczyć współpracowników javy - kwalifikujesz sie do
    zwolnienia chlopcze!
    Date: Sat, 20 Jul 2002 18:23:07 +0200

    > Buhahahaha. Ile to "wiekszych" projektow zalezy od jednego czlowieka?
    > Chyba zaczynam rozumiec czemu jest tyle problemow z projektami typu
    > "ZUS", no bo skoro jeden czlowiek jest w stanie rozlozyc kazdy wiekszy
    > projekt to co sie stanie jak ten czlowiek zachoruje albo bedzie chcial
    > wziasc urlop?

    Ukladanie kostki brukowej na duzym parkingu, to jedyny duzy projekt jaki mi
    przychodzi do glowy, w ktorym mozna sobie wymienic kluczowych pracownikow od
    zaraz.
    Kazdy projekt wymagajacy specjalistycznej wiedzy czy projektowania opiera
    sie na jednostkach.
    W kazdej dziedzinie zycia jest ktos kto trzyma kluczowa pozycje.
    Gdy takiego pracownika zabraknie, projekt przedluza sie, bo ktos inny musi
    ogarnac to co poprzednik mial w jednym palcu.
    A urlopy pracodawca planuje pod katem zakonczenia faz projektu.
    Sa tez oczywiscie mniej odpowiedzialne stanowiska, bez ktorych firma sie nie
    zawali.

    Pawel Sokolowski