PracaGrupypl.praca.dyskusjejuz mi rece opadaja... › Re: juz mi rece opadaja...
    From: "Bartek Mika" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: juz mi rece opadaja...
    Date: Thu, 12 Jun 2003 22:39:37 +0200

    > Czy w pozostalych swoich umiejetnosciach tez wykazujesz sie tak daleka
    > znajomoscia tematu? Bo jesli kazdy z podanych programow umiesz wlaczyc
    > i poklikac w paru miejscach to ... ehhh... Czesto pytaja mnie ludzie
    > czy umiem/znam Corela. Owszem znam i umiem skorzystac z jego funkcji
    > (a jak czegos nie wiem to jest help) ale co mi po tym skoro nie mam
    > zmyslu do projektow graficznych?
    >
    > A skoro wymieniasz programy ktore tak "dobrze" znasz to albo zabraklo
    > na liscie bardzo waznej aplikacji albo nie umiesz jej wlaczyc i
> [...]

    No dobra. Nie jestem zadna pani Halinka, co otworzy plik w Wordzie napisze
    text i koniec. Nie kazdy potrafi tworzyc warstwy w Photoshopie, nakladac
    maski, wycinac, pozniej wkleic to do AfterEffects, dodac kilka efektow video
    i zapisac jako html a w obiekcie animacja flashowa. Ja to umiem. I co z
    tego.