PracaGrupypl.praca.dyskusjejestem frajerem? › Re: jestem frajerem?
  • Data: 2005-02-26 12:17:34
    Temat: Re: jestem frajerem?
    Od: "r...@g...pl" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 25 Feb 2005 23:28:45 +0100, Kusan wrote:

    > przydadza napewno tylko kumple ktorym rodzice daja jeszcze kase polewaja ze
    > mnie ze glupi jestem i oni w zyciu by za ta kase nie robili. Ale przekonamy
    > sie sami w przyszlosci

    A pod hasłem ochrona to co konkretnie się kryje? Jeżeli masz
    możliwość (ochrona biór, urzędów etc) to staraj się tak wkręcić, żeby
    firma wyrobiła ci w ABW papierek że możesz mieć dostęp do tajnych
    informacji - myśle że ten papierek otworzy ci więcej drzwi niż tytuł
    magistra - i wtedy będziesz sobie polewał z kumpli :)

    Rygel