PracaGrupypl.praca.dyskusje › jesli sadzicie, ze w Polsce jest/bylo zle...

  • 11. Data: 2006-11-12 18:58:25
    Temat: Re: jesli sadzicie, ze w Polsce jest/bylo zle...
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    WAM wrote:
    > On Sun, 12 Nov 2006 04:44:52 +0100, "MC" <m...@g...pl> wrote:
    >

    >>Ladnie to wysylac popupy?
    >
    > po co?

    Przepraszam za pop-upa tych, ktorym ukazal sie pop-up. (Ja mam
    zablokowane pop-upy.)

    Wyslalam linka do tej fotki na grupe jako ciekawostke zwiazana z tematem
    grupy - "jakie bywaja sceny w krajach o 70% bezrobocia". Gdy znalazlam
    to zdjecie na portalu, ktorego jestem stalym czytelnikiem, poruszylo
    mnie i poczulam potrzebe pokazania go dalej. Jeszcze raz przepraszam
    wszystkich, ktorzy uwazaja, ze to nie na temat lub ze wyslanie linka z
    popupem jest natuszeniem netetykiety.

    I.

    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :)

  • 12. Data: 2006-11-13 00:25:55
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    http://www.bbc.co.uk/worldservice/learningenglish/ne
    wsenglish/witn/2006/11/061106_police.shtml

  • 13. Data: 2006-11-13 14:52:03
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:ej6lgb$dpg$1@node4.news.atman.pl...
    > Polska B to nie cala reszta. Jest jeszcze Polsca C gdzie ludzie zyja
    > gorzej niz za PRLu

    Właśnie wczoraj o tym mówili. Premier jako dobry wujek wysłał gdzieś tam
    autobus z internetem żeby dzieci sobie zobaczyły. Okazało się że nie ma
    żadnej możliwości połączenia i autobus stoi na podwórku u sołtysa ...

  • 14. Data: 2006-11-13 19:18:14
    Od: MRM <4...@o...toDoKoszApl>

    Immona napisał(a):
    > ...zobaczcie zdjecie na tej stronie:
    >
    > http://nigeriaworld.com/feature/publication/babsajay
    i/110606.html

    > Tlumaczenie podpisu pod zdjeciem:
    >
    > "Nie, to nie jest demostracja polityczna, nie jest to tez oboz uchodzcow
    > i nie dzieje sie to w Rwandzie. [...] Zdjecie przedstawia kandydatow
    > tloczacych sie, zeby napisac egzamin rekrutacyjny[...]. Policja musiala
    > rozpedzic ten wielki tlum gazem lzawiacym!"
    >
    > I.
    LOL sposob udowadniania ze u nas jest dobrze rodem z PRL'u .. wystarczy
    zestawic polskie wydobycie ropy z kongiem odrazu czyni z nas potentata
    ... to samo z pracą , nie wiem co chciałas tym pokazac (??)

  • 15. Data: 2006-11-15 21:48:17
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Immona" <c...@n...gmailu> napisal w wiadomosci
> [...]
    > tloczacych sie, zeby napisac egzamin rekrutacyjny[...]. Policja musiala
    > rozpedzic ten wielki tlum gazem lzawiacym!"

    Dobrobyt przy dzisiejszej technologii zalezy od wielkosci
    bezrobocia. A to juz sprawa polityczna a nie gospodarcza.

    Józek