PracaGrupypl.praca.dyskusje › Re: jakie zarobki w Elektromontażu Poznan

  • 1. Data: 2007-06-22 10:09:36
    Temat: Re: jakie zarobki w Elektromontażu Poznan
    Od: bart <b...@w...pl>

    On 22 Cze, 07:31, badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> wrote:
    > Patrze, patrze a tu corall porozsypywal nastepujace haczki:> Mam pytanie jak
    kształtują sie zarobki w Elektromontażu Poznań na stanowisku

    > Specjalista ds powierzchni poziomych - 1/5 ceny samochodu
    > --
    > badzio

    a ja proponuje abys skonczyl z ta blazenada.
    nie znasz odpowiedzi sie nie odzywaj.

  • 2. Data: 2007-06-22 11:15:03
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu bart porozsypywal nastepujace haczki:
    > a ja proponuje abys skonczyl z ta blazenada.
    > nie znasz odpowiedzi sie nie odzywaj.

    Watpie zeby ktokolwiek znal. Mozna byc specjalista w roznorakich
    dziedzinach - wiec i stawki beda rozne. Moja wypowiedz miala sklonic
    autora watku do przemyslenia swojego pytania i zadania go raz jeszcze,
    tym razem z wieksza iloscia danych.
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-06-25 20:34:01
    Od: "Seba" <s...@o...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:f5gb6e$6js$1@inews.gazeta.pl...
    > Patrze, patrze a tu bart porozsypywal nastepujace haczki:
    >>
    > Watpie zeby ktokolwiek znal. Mozna byc specjalista w roznorakich
    > dziedzinach - wiec i stawki beda rozne. Moja wypowiedz miala sklonic
    można być specjalistą w tej samej dziedzinie i zarobki będą różne.
    Coby nie pisać żyjemy w Polsce i wydajność pracy i wiedza nie koniecznie
    idzie w parze z kasą.

    Pozdro. Seba

  • 4. Data: 2007-06-26 05:51:14
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Seba porozsypywal nastepujace haczki:
    > można być specjalistą w tej samej dziedzinie i zarobki będą różne.

    W ramach jednej firmy? Rozrzut bedzie raczej niewielki, zwlaszcza jesli
    autor watku zdradzilby jeszcze swoje doswiadczenie.
    --
    badzio

  • 5. Data: 2007-06-26 20:28:05
    Od: "Seba" <s...@o...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:f5qa2t$16n$3@inews.gazeta.pl...
    > Patrze, patrze a tu Seba porozsypywal nastepujace haczki:
    >
    > W ramach jednej firmy? Rozrzut bedzie raczej niewielki, zwlaszcza jesli
    > autor watku zdradzilby jeszcze swoje doswiadczenie.

    żebyś się nie ździwił. nawet w ramach jednej firmy.
    Jak myślisz dlaczego w wielu firmach jest całkowity zakaz rozmawiania o
    zarobkach, pod groźbą wyrzucenia z pracy? min innymi po to aby nie wyszły
    takie kwiatki.

    Pozdro. Seba