PracaGrupypl.praca.dyskusje › ING NN - Kierownik zespołu - pytanie

  • 1. Data: 2007-06-22 10:24:24
    Temat: ING NN - Kierownik zespołu - pytanie
    Od: f...@p...onet.pl

    Witam !!!

    Zostalem zaproszony na rozmowe wstepna dotyczaca pracy na stanowisku
    Kierownik zespołu w INGNN. Czy moglibyscie mi szanowni grupowicze
    udzelic wskazowek dotyczacych tej pracy, jej charakteru, obowiazkow,
    odpowiedzialnosci itp. Jak ksztaltuja sie zarobki na tym stanowisku ??
    Chodzi mi srednio albo w jakis widelkach. Bardzo bylbym wdzieczny za
    pomoc... Pozdrowil

    ciekawy ja :)

  • 2. Data: 2007-06-22 22:08:21
    Temat: Re: ING NN - Kierownik zespołu - pytanie
    Od: "Piotr" <...@...pl>

> [...]
    > odpowiedzialnosci itp. Jak ksztaltuja sie zarobki na tym stanowisku ??
    > Chodzi mi srednio albo w jakis widelkach. Bardzo bylbym wdzieczny za

    Ty się chyba nie dostaniesz. Kierownik czego, zespołu sprzątaczek ?

    --
    Piotr