PracaGrupypl.praca.dyskusje › jakie zarobki studenta?

  • 1. Data: 2007-03-28 08:55:29
    Temat: jakie zarobki studenta?
    Od: "adrin" <a...@a...adrin>

    witam,
    chcialem sie zapytac jakich zarobkow moze zadac student(krakow) na
    rozmowie kwalifikacyjnej na stanowisko programisty(zalozmy ze C/C++ lub
    C# lub Java), zakladajac ze:
    - do tej pory nie mial zadnego doswiadczenia w pracy nad komercyjnymi
    projektami, jedyne doswiadczenie zdobyte podczas realizacji projektow
    uczelnianych i zwiazanych z wlasnymi zainteresowaniami,
    - ma powiedzmy dobre stopnie( w tym z przedmiotow stricte
    programistycznych - ma to jakeis znaczenie:)?
    - jest studentem III roku informatyki na jednej z bardziej renomowanych
    (lol) uczelni technicznych
    - niebawem konczy studia na akademii ekonomicznej(ma wiedze z zakresu
    rachunkowosci, finansow, itp.) - moze to miec jakies znaczenie dla
    pracodawcy?

    Tak sie pytam bo bylem na rozmowie kwalifikacyjnej i 'nieco' skopalem
    temat bo nie zorientowalem sie jakie sa zarobki na podonych
    stanowiskach...powiedzialem 1100 netto... i wsrod moich rozmowcow
    zapanowala konsternacja :/

    --
    *a*

  • 2. Data: 2007-03-28 14:10:49
    Temat: Re: jakie zarobki studenta?
    Od: asd <a...@a...pl>

    adrin napisał(a):
> [...]
    > - niebawem konczy studia na akademii ekonomicznej(ma wiedze z zakresu
    > rachunkowosci, finansow, itp.) - moze to miec jakies znaczenie dla

    w c# mozesz spokojnie powiedziec 10 zl/h
    czyli na miecha to masz ~1600 zl netto

> [...]
    > temat bo nie zorientowalem sie jakie sa zarobki na podonych
    > stanowiskach...powiedzialem 1100 netto... i wsrod moich rozmowcow

    1100? no ladnie, sam bym Cie zatrudnil za taka kwote ;)

    pozdr.

  • 3. Data: 2007-03-28 18:55:07
    Od: "mw" <m...@o...pl>

    Użytkownik "adrin" <a...@a...adrin> napisał w wiadomości
> [...]
    > temat bo nie zorientowalem sie jakie sa zarobki na podonych
    > stanowiskach...powiedzialem 1100 netto... i wsrod moich rozmowcow
    A to wtopiles bo teraz pracodawca nie wie czy jestes zdolny i niedoceniany
    czy po porstu nic nie umiesz:)
    Swoja droga zrobienie 2 kierunkow studiow juz Cie okresla jako ambitnego
    czlowieka. Reszty sie nauczysz (pewnie szybko) w firmie. Mogles smialo podac
    2800 brutto. To taki Comparchowy zwyczaj :) Oczywiscie mowi o full time. Jak
    chcesz part time to lepiej wybierz sie w umowe o dzieło i 1800 netto.

    pzdr.

    mw

  • 4. Data: 2007-03-28 18:58:24
    Od: "mw" <m...@o...pl>

> [...]
    > podac 2800 brutto. To taki Comparchowy zwyczaj :) Oczywiscie mowi o full
    > time. Jak chcesz part time to lepiej wybierz sie w umowe o dzieło i 1800
    ale mi sie literki poprzestawialy ze hej :)

    sorki

    mw

  • 5. Data: 2007-03-29 09:34:23
    Od: "adrin" <a...@a...adrin>

    mw wrote:

    > ale mi sie literki poprzestawialy ze hej :)
    >
    > sorki
    >
    > mw

    hehe dzieki za informacje :) 1800 netto?no troche spalilem, co do
    kompetencji to chyba w wiekszosci szanujacych sie firmach sa testy wiec
    zawsze jest jakies obiektywne kryterium oceny kompetencji(przynajmniej
    "na oko") :)

    --
    *a*