PracaGrupypl.praca.dyskusjejakie statystyki ad. wysylanych aplikacji? › Re: jakie statystyki ad. wysylanych aplikacji?
    From: Kamil Jarzynowski <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jakie statystyki ad. wysylanych aplikacji?
    Date: Wed, 15 Sep 2004 08:37:17 +0200

    MZ wrote:

    > Witam,
    >
    > Jeśli możecie, podzielcie się swoimi spostrzeżeniami odnośnie ilości
    > odpowiedzi pracodawców na wysłane do nich oferty (CV+list) - oczywiście w
    > odpowiedzi na ogloszenie (nie mówię o ofertach wysyłanych w tzw "ciemno").
    >
    > Jaka jest prawidłowa relacja (wyslane aplikacje: odpowiedz pracodawcy). Czy
    > stosunek 10:5 to dobry wynik?

    Ogolnie dobry.
    Ja mam okolo 1/3 rozmow/wyslane CV i okolo 80% pozytywnych wynikow
    rozmowy. Byloby wiecej, gdybym nie wysylal jakiejs ilosci CV troche na
    wyrost zgodnie z zalozeniem "ha, moze sie poszczesci i dostane prace w
    technologii, ktora tymczasem slabo znam i sie naucze". Pisze wtedy list
    motywacyjny w stylu "nauczylem sie technologii XYZ samodzielnie i nie
    mam zadnego w niej doswiadczenia, ale jestem bardzo dobry w podobnych
    rzeczach, jak ABC i DEF, a XYZ sie chetnie i szybko naucze." Nie daje to
    jednak za dobrych efektow, co mnie jakos szczegolnie nie zaskakuje ;)

    Ogolnie, nie ma wiekszego sensu porownywac efektywnosci w stosunku
    wyslanych/zdobytych. Jedni wysylaja mnostwo CV gdzie popadnie, inni
    wysylaja jedno CV na upatrzone stanowisko ze stolkiem grzanym specjalnie
    dla nich.
    Jesli dostaniesz dobra prace, jest to dobry wynik.

    Albi