PracaGrupypl.praca.dyskusje › jakie statystyki ad. wysylanych aplikacji?

  • 1. Data: 2004-09-14 19:11:42
    Temat: jakie statystyki ad. wysylanych aplikacji?
    Od: "MZ" <m...@k...pl>

    Witam,

    Jeśli możecie, podzielcie się swoimi spostrzeżeniami odnośnie ilości
    odpowiedzi pracodawców na wysłane do nich oferty (CV+list) - oczywiście w
    odpowiedzi na ogloszenie (nie mówię o ofertach wysyłanych w tzw "ciemno").

    Jaka jest prawidłowa relacja (wyslane aplikacje: odpowiedz pracodawcy). Czy
    stosunek 10:5 to dobry wynik?

    Dziękuję i pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-09-14 19:15:30
    Temat: Re: jakie statystyki ad. wysylanych aplikacji?
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    Użytkownik "MZ" <m...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Czy
    > stosunek 10:5 to dobry wynik?

    hihihi
    z doswiadczenia mego:
    100 ofert - 2 rozmowy
    (dziedzina aplikacji: kadry, ksiegowosc, bankowosc)

    meza
    300 ofert - 6 rozmow i praca
    (IT)

    pozdrawiam
    Ewa

  • 3. Data: 2004-09-14 19:27:34
    Od: Tomasz Onyszko <T...@w...pl>

    a&e wrote:

    > meza
    > 300 ofert - 6 rozmow i praca
    > (IT)
    mm, to ja mielam stosunek ilosciowy lepszy 50:2 :) - 50 ofert, dwie
    rozmowy / oferty , praca

    --
    Tomasz Onyszko [MVP]
    T...@w...pl

  • 4. Data: 2004-09-14 19:58:37
    Od: s...@u...com.PL (Stanislaw Chmielarz)

    In article <OnH1d.283867$vG5.630@news.chello.at> "MZ" <m...@k...pl> writes:
> [...]

    >odpowiedzi na ogloszenie (nie mówię o ofertach wysyłanych w tzw "ciemno").

    Na okolo 250 wyslanych kilka odpowiedzi od firm "podwykonawczych"
    realizujacych nabor razem okolo 10.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    mailto:s...@s...chmielarz.name

  • 5. Data: 2004-09-14 20:42:09
    Od: "andy" <a...@w...pl>

> [...]
    > [...]
    > Jaka jest prawidłowa relacja (wyslane aplikacje: odpowiedz pracodawcy).

    10:10

    Pozdrawiam,
    Andy

  • 6. Data: 2004-09-14 22:01:35
    Od: "vorest" <v...@g...pl>

    >Jeśli możecie, podzielcie się swoimi spostrzeżeniami odnośnie ilości
    >odpowiedzi pracodawców na wysłane do nich oferty (CV+list) - oczywiście w
    >odpowiedzi na ogloszenie (nie mówię o ofertach wysyłanych w tzw "ciemno").

    Pierwsza praca 1:1 i praca

    Druga praca 20:1 rozmowa:)

    Pozdrówki

  • 7. Data: 2004-09-14 22:02:21
    Od: R <r...@k...chip.pl>

    ppf mfmppfmpmffpmffpppmffmpp Tue, 14 Sep 2004 19:11:42 GMT, MZ
    pppmmmpfmmfffmmmmmpmf:

> [...]
    >
    > Jaka jest prawidłowa relacja (wyslane aplikacje: odpowiedz pracodawcy). Czy

    Ja mialem lepszy: 1 aplikacja, 1 oferta, 1 praca :)

    --
    Every mammal on this planet develops an | Marcin 'R' Wićko
    equilibrium with it's environment. Humans do | marcin.wicko(at)softword.pl

  • 8. Data: 2004-09-14 22:05:05
    Od: "Marek" <m...@w...wp.pl>

    > Jeśli możecie, podzielcie się swoimi spostrzeżeniami odnośnie ilości
    > odpowiedzi pracodawców na wysłane do nich oferty (CV+list) - oczywiście w
    > odpowiedzi na ogloszenie (nie mówię o ofertach wysyłanych w tzw "ciemno").

    Cześć.

    Dwie wysłane aplikacje. Na pierwszą "głuchy telefon", zero reakcji, na drugą
    odpowiedź
    zaproszenie na rozmowę, po rozmowie oferta pracy, pracuję tu do dziś.

    Pozdrawiam. M.

  • 9. Data: 2004-09-15 06:23:22
    Od: "Piotrek Gaszewski" <g...@k...chip.pl>

    na razie 5:0 :/
    pozdrawiam
    P.

  • 10. Data: 2004-09-15 06:37:17
    Od: Kamil Jarzynowski <a...@o...pl>

    MZ wrote:

> [...]
    >
    > Jaka jest prawidłowa relacja (wyslane aplikacje: odpowiedz pracodawcy). Czy

    Ogolnie dobry.
    Ja mam okolo 1/3 rozmow/wyslane CV i okolo 80% pozytywnych wynikow
    rozmowy. Byloby wiecej, gdybym nie wysylal jakiejs ilosci CV troche na
    wyrost zgodnie z zalozeniem "ha, moze sie poszczesci i dostane prace w
    technologii, ktora tymczasem slabo znam i sie naucze". Pisze wtedy list
    motywacyjny w stylu "nauczylem sie technologii XYZ samodzielnie i nie
    mam zadnego w niej doswiadczenia, ale jestem bardzo dobry w podobnych
    rzeczach, jak ABC i DEF, a XYZ sie chetnie i szybko naucze." Nie daje to
    jednak za dobrych efektow, co mnie jakos szczegolnie nie zaskakuje ;)

    Ogolnie, nie ma wiekszego sensu porownywac efektywnosci w stosunku
    wyslanych/zdobytych. Jedni wysylaja mnostwo CV gdzie popadnie, inni
    wysylaja jedno CV na upatrzone stanowisko ze stolkiem grzanym specjalnie
    dla nich.
    Jesli dostaniesz dobra prace, jest to dobry wynik.

    Albi