PracaGrupypl.praca.dyskusjejakie sa wady ? › Re: jakie sa wady ?
  • Data: 2006-07-11 12:29:40
    Temat: Re: jakie sa wady ?
    Od: "Jacek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarod wrote:
    > Witam
    > Jakie sa wady posiadania wlasnej dzialalnosci gospodarczej ? Byla by
    > to dzialanosc jednoosobowa umieszczona w domu. Za wady rozumiem,
    > rowniez jakies kontrole skarbowe itp. wszystko czego nie ma w
    > przypadku zwyklej umowy o dzielo.
    > Bede wdzieczny za jakies praktyczne rady.
    > Jarod

    prowadze DG od ponad pol roku, mam tania ksiegowa i nie mam powodow do
    smutku.
    ciezko sie przyzwyczaic do pewnych rzeczy, np oplaty :) ale nauczylem sie
    wszystkiego bardziej pilnowac. odruchowo pytasz sie o ceny (netto czy
    brutto), czytasz wszystko minimum dwa razy itp. spodoba ci sie - wg mnie
    dobra szkola zycia.

    --
    Jacek - j...@g...pl
    tel.: 505 57 99 63