PracaGrupypl.praca.dyskusjejakich pytan nie zadawac ... › Re: jakich pytan nie zadawac ...
    From: darek <d...@f...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jakich pytan nie zadawac ...
    Date: Thu, 19 Jan 2006 07:55:04 +0100

    Maciek Sobczyk napisał(a):

    > A może sprobuj tak: tak jak doświadczony rekruter zadaje czasami
    > pytania nie wprost, dowiadując się pośrednio pewnych wiadomości lub w
    > ostatniej chwili zadając trudne pytanie, tak samo Ty możesz zapytać na
    > okrętke..... Każde z tych pytań daje Ci informacje, które przydadzą Ci
    > się w pracy, a jeśli jesteś specjalistą pozwalają wnioskować na temat
    > działania firmy.
    >
    > Tylko uważaj - nie spekuluj, bo to skutkuje często wpuszczaniem samego
    > siebie w maliny.

    Taaaaak, to wszystko sie zgadza, tylko...
    Doskonale sobie zdaje sprawe z rozleglosci i braku jednoznacznych
    odpowiedzi na moje pytanie. Sam od czasu do czasu skladam aplikacje w
    rozne miejsca, bywam na rozmowach i ogolnie rzecz biorac wyczuwam o co
    moge a o co nie zapytac. Mam niezla prace i moge sobie pozwolic na
    pewien "komfort". Pytanie to powinienem moze bardziej sprecyzowac i
    zapytac co wolno a co nie w kwestii pytan dot. kondycji finansowej
    firmy. I owszem, pytania na " okreteke" daja pewien obraz. Powodem do
    zadania tego pytania jest problem kilku moich znajomych, ktorzy popadli
    w male klopoty zwiazujac sie z firmami, ktorych wspomniana kondycja
    finansowa nie byla najlepsza. I oczywiscie mozna mowic, ze wiele rzeczy
    mozna sprawdzic w sadach rejestrowych, wsrod znajomych, w internecie,
    etc.., rzeczywistosc jest jednak inna. Wiem, ze zmiana pracy niemal
    zawsze zwiazane jest pewne ryzyko ale jak je minimalizowac?
    darek