PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaki jest sens studiowac ???

  • 1. Data: 2003-08-23 09:10:41
    Temat: jaki jest sens studiowac ???
    Od: "Grzegorz" <f...@w...pl>

    jest sobie 2 ludzi :
    pierwszy bez studiow po ogolniaku
    drugi po studiach

    pierwszy zaczal prace po ogolniaku i zarabia 1000 zl
    w momencie kiedy drugi konczy studia (5 lat) ten pierwszy zarobil :
    1000zl * 12 * 5 = 60.000 zl

    drugi po studiach zarabia 1400 zl - cale 40 % wiecej
    ( acha byly to studia dzienne )
    kosz utrzymania na studiach to okolo 700 zl / miesiac
    700 * 12 * 5 = 42.000 zl ( wakacje student nie pracuje )

    czyli po studiach nasz studencik jest stratny :
    60.000 + 42.000 = 102.000 zl

    no ale zarabia 400 zl wiecej niz osoba bo ogolniaku !!
    a kiedy ja dogoni ?
    102.000 / 400 = 255 miesiecy

    czyli prawie 25 lat - CZYLI NA EMERYTURZE
    .
    .
    .
    .
    chory kraj

    grzegorz
    ps. dobrze ze studia nie sa platne

  • 2. Data: 2003-08-23 09:45:00
    Temat: Re: jaki jest sens studiowac ???
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "Grzegorz" <f...@w...pl> wrote in message news:bi7b1o$dp7$1@ns.master.pl...

    > chory kraj

    Nikt Ci nie każe studiować. Nikt Ci też nie zabroni zarabiać przez 25 lat
    tej samej kwoty pieniędzy. W obu przypadkach zostawisz więcej dla reszty
    społeczeństwa. Dobranoc.

    Tomek Z.

  • 3. Data: 2003-08-23 10:26:57
    Od: "Da:-\)Za" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > jest sobie 2 ludzi :
    > pierwszy bez studiow po ogolniaku
    > drugi po studiach
    [ciach]

    LOL ile masz lat 5????

  • 4. Data: 2003-08-23 11:39:29
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Grzegorz napisał:

    > jest sobie 2 ludzi :
    > pierwszy bez studiow po ogolniaku
    > drugi po studiach

    Wiesz, ja mam większy problem - zacząłem studiować, kiedy można było
    zrobic oszałamiającą karierę, skończyłem, kiedy ten czas już się
    kończył. Ja to dopiero mam problem. Tylko winnego tego stanu jeszcze nie
    znalazłem. :)

    Flyer

  • 5. Data: 2003-08-23 11:56:14
    Od: "Przemek" <b...@b...pl>

> [...]
    >
    > pierwszy zaczal prace po ogolniaku i zarabia 1000 zl
    > w momencie kiedy drugi konczy studia (5 lat) ten pierwszy zarobil :

    Cos slabo u ciebie z logicznym mysleniem - ten po ogolniaku to nie ma wg
    ciebie zadnych kosztow utrzymania ? - pewnie utrzymuje go kolega student :)
    LOL

  • 6. Data: 2003-08-23 13:23:26
    Od: "TomS" <n...@p...onet.pl>

    jak znajdziesz daj znać. Też mu dokopie;-))

  • 7. Data: 2003-08-23 15:44:24
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Flyer wrote:

> [...]
    > zrobic oszałamiającą karierę, skończyłem, kiedy ten czas już się
    > kończył. Ja to dopiero mam problem. Tylko winnego tego stanu jeszcze nie

    informatyk ? :)

    --
    Marcin Tadeusz Strzyzewski
    CCNP/CCSP/SCSA

  • 8. Data: 2003-08-23 17:14:48
    Od: "#as" <a...@o...pl>

    > informatyk ? :)

    A moze po informatyk automatyce :P

    pozdrawiam
    --
    #as

  • 9. Data: 2003-08-23 17:49:05
    Od: "MJ23" <e...@w...pl>

    A jakie to studia ?

  • 10. Data: 2003-08-24 00:03:35
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Grzegorz napisał:

    > jest sobie 2 ludzi :
    > pierwszy bez studiow po ogolniaku
    > drugi po studiach

    To może inaczej.

    Wskaż osobę, która Ci GWARANTOWAŁA, że studia coś Ci dadzą. Jak już ją
    wskażesz, to leć szybciutko do sądu i załóż sprawę o odszkodowanie. ;)

    Flyer