PracaGrupypl.praca.dyskusje › jaka praca?

  • 1. Data: 2003-07-03 18:53:30
    Temat: jaka praca?
    Od: "Andżelika" <A...@w...pl>

    czy ktoś może wie jak się pracuje w panoramie firm jako telesprzedawca?
    jakie wynagrodzenie, atmosfera,itd..,

  • 2. Data: 2003-07-03 19:15:18
    Temat: Re: jaka praca?
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Andżelika" <A...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czy ktoś może wie jak się pracuje w panoramie firm jako telesprzedawca?
    > jakie wynagrodzenie, atmosfera,itd..,

    Znam tylko z opowieści tego typu firmy...Nie jest dobrze. Będziesz
    zarejestrowana na 1/4 etatu, pracowala cały etat ( pewnie umowa o dzieło),
    zarabiała marne grosze, dowodzić będą niekompetentni kierownicy ,których
    jedynym zadaniem będzie zwalanie ich nieporadności na młodych pracowników
    bez stałej umowy (stąd duża rotacja). Będziesz musiała się zintegrować tymi
    biednymi, wykorzystywanymi ludźmi i resztki pensji wydawać na piwo
    narzekając na los, albo trzymać z tymi ciulami przez co moze ze 3 m-ce sie
    przemęczysz. Przykra sprawa...
    POwodzenia

  • 3. Data: 2003-07-03 21:13:11
    Od: "tomasz" <t...@r...pl>

    ... no i wszystko na swój kosz!!!
    telefon zapewne tylko w firmie dowoli, natomiast samochód... niestety własny
    lub autobus lub? W najlepszym wypadku samochód będzie dostępny do podziału
    na kilka osób.
    prawdopodobnie żadnej stałej pensji jedynie prowizja.
    bedziesz oczywiście specjalistką lub konsultantką do spraw powierzchni
    reklamowej.

    p.s. próbowałem w polskich książkach telefonicznych

    tomasz

  • 4. Data: 2003-07-04 06:31:46
    Od: Toshi <bonza[spam]@wp.pl>

    Andżelika wrote:

    > czy ktoś może wie jak się pracuje w panoramie firm jako
    > telesprzedawca? jakie wynagrodzenie, atmosfera,itd..,

    W Krakowie masz etat (najnizsza kwota) + prowizja.
    Masz jeleni lapac przez telefon (a teraz nawet najmniejszy wpis
    kosztuje cos z 100 zl). Duza presja w trakcie pracy.
    Mam kolege ktory tam pracowal i po miesiacu nie byl za szczesliwy, a
    umowa przewidywala, ze musi pracowac min. 3 msc, bo jak nie, to
    zwraca "koszty szkolenia".... Tylko oni go moga zwolnic, on sam przez
    ten okres nie.
    Popatrz jak czesto sa ich ogloszenia w Wyborczej.
    Zapewniam, ze to nie "w zwiazku z dynamicznym rowojem firmy"... ;-))

    Jedyny plus tej pracy w/g mnie to etat i zus.

    Dariusz
    pager 0642299084
    icq 172046816; gg 5358021
    http://www.kaizen.cracow.pl

  • 5. Data: 2003-07-04 06:52:07
    Od: "*MS*" <s...@o...pl>

    Nie przypuszczam zeby było ok jeli panorama firm umieszcza w kazdym wydaniu
    GW praca swoje ogłoszenie.
    Zreszta byłam na rozmowie u nich - smiechu warte - zalatwilam tak ze
    stracilam tam tylko 10 minut. Pani zadawała żenujące pytania. Podziękowałam
    jej.
    I poprosiłam o wyrzucenie mojego cv z ich bazy.

  • 6. Data: 2003-07-04 07:14:52
    Od: "Laczek" <z...@p...onet.pl>

    hej
    widze ze wiekszosc ma niepochlebne opinie, mimo ze tam nie pracowali, to
    przykre ze tak naskakujecie nie znajac realiow osobiscie. Wypowiedz Slawka
    lepiej pozostawic bez komentarza :(
    Pracowalem w PF przez prawie pol roku, milo wspominam ta prace mimo ze
    kompletnie sie nie nadawalem do tego. Jednak: odbylem 3 tygodniowe szkolenie
    na koszt firmy (techniki sprzedazy itp) z zakwaterowaniem, wyzywieniem,
    fajne imprezy, ludzie z calej Polski, fajna atmosfera nie majaca nic
    wspolnego z sekta, normalna rzecz. Nie mialem prawie doswiadczenia, a tu juz
    za pierwszy miesiac kapnelo troche kasy wlasciwie za darmo. Kolejne miesiace
    slizgalem sie bo nie umialem sprzedawac, ale kase i tak dostawalem spoko, bo
    zawsze cos se udalo, ewentualnie zarobilem na kilometrowce calkiem niezle.
    nie bylo latwo, byly naciski od bezposredniego przelozonego, ale to byl
    super czlowiek, wiele sie od niego nauczylem. Ekipa byla naprawde spoko,
    praca nie byla zla, mogles sobie zalatwiac swoje sprawy podczas wyjazdu bo
    przeciez nikt nie pilnowal co robisz. dla osoby lubiacej sprzedaz i
    zaczynajacej prace to naprawde wymarzone miejsce, troche dostaniesz po
    dupie, ale co tam. Ci najlepsi zarabiali naprawde sporo i mieli szanse na
    szybki awans. owszem, psia robota, ale wszyscy na grupie narzekaja ze nie ma
    pracy - tam masz pewny etat przez 3 miesiace! wiec nie piszcie bzdur.
    Kumpel z Wawy pracuje tam w telemarketingu od chyba 4 lat, jest juz
    supervisorem, super wyluzowany koles, nic z wlazacego w dupe sprzedawcy - ma
    swoj styl, i co? dobrze mu idzie, ma kase, stala prace. Jednak faktycznie
    pewnie 70% osob szybko odpada, ale czy lepiej nic nie robic i narzekac?
    Praca w PF niezle wygadala tez w moim ubogim cv, gdzie moglem wspomniec o 3
    tyg szkoleniu, inni pracodawcy docenili to.
    Moze teraz jest troche gorzej, rynek trudny do zdobycia, ciezko sprzedac,
    ale przeciez mozesz szukac innej pracy w trakcie tej.

    Podsumowujac, polecam na probe, nauke pracy, szacunku do niej, zdobycia
    doswiadczenia.
    A moze Ci sie spodoba i okaze sie za masz zdolnosci i lubisz sprzedaz? Nic
    nie ryzykujesz.
    A osobom ktore tak krytycznie sie wypowiedzialy o firmie ktora znaja jedynie
    z opowiesci zycze powodzenia w poszukiwaniu pracy latwej lekkiej i
    przyjemnej za wielkie pieniadze. ale taka chyba jest tylko u bogatych
    rodzicow.

    Laczek

  • 7. Data: 2003-07-04 08:17:19
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Laczek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    bo
    > zawsze cos se udalo, ewentualnie zarobilem na kilometrowce calkiem niezle.

    A ktoś musiał normę wyrobić i ktoś musiał po dupie dostac...

  • 8. Data: 2003-07-04 08:25:25
    Od: "Laczek" <z...@p...onet.pl>

    > Laczku, kiedy tam pracowales? Tzn jaki czas temu?

    3 lata temu chyba, tuz po okresie "wypasu" w niektorych rejonach.
    pzw
    Laczek

  • 9. Data: 2003-07-04 08:28:38
    Od: "Laczek" <z...@p...onet.pl>

    > A ktoś musiał normę wyrobić i ktoś musiał po dupie dostac...

    no i co z tego? na pewno nie za darmo...
    wygladasz na bardzo sfrustrowanego Slawek, czyzbys w podobnej pracy nie dal
    sobie rady, albo koledzy sie z ciebie smieja, dlatego tak bluzgasz? nie
    przejmuj sie!

    Laczek

  • 10. Data: 2003-07-04 08:41:54
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

> [...]
    dal
    > sobie rady, albo koledzy sie z ciebie smieja, dlatego tak bluzgasz? nie

    Ja nie bluzgam, Tobie było dobrze, komuś było źle...Koledzy by się ze mnie
    śmiali gdybym przechwalał się tym ,że nic nie umiem robić i biorę za to
    pieniądze. Są ludzie na tym świecie co oprócz (ważnych) pieniędzy, chcą
    czerpać przyjemność z tego czym się przez większość czasu zajmują. Tak to
    wygląda i nic z tym nie zrobisz. Taka praca to sposób na przedtrwanie, a nie
    "gwiazdka z nieba". Staram się być obiektywny...
    Sławek