PracaGrupypl.praca.dyskusje › Witam jestem tu nowa :-)

  • 1. Data: 2003-07-03 17:23:15
    Temat: Witam jestem tu nowa :-)
    Od: "Edyta" <e...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczów,
    jestem nowa na grupie i chciała bym zadać pytanie oczywiście dotyczące
    pracy:-)
    Moja sytuacja wygląda tak: obecnie jestem na urlopie wychowawczym płatnym do
    połowy października. Wcześniej pracowałam (ok. 2 lat) - głównie prace
    biurowe i sprzedaż. Podczas urlopu wychowawczego wieczorowo uczyłam się w
    studium informatycznym które ukończyłam w czerwcu z bardzo dobrymi wynikami.
    Powrotu do pracy nie mam (likwidacja stanowiska pracy) - pozostaje
    bezrobocie :-(
    Potrafię projektować strony WWW - może nie tak profesjonalnie, jednak cały
    czas doskonalę znajomość HTML obsługi Dreamweavera, Flasha, oraz programów
    graficznych Corel i Photoshop. Obecnie zaczęłam poznawać język PHP i
    zainteresowałam się systemem operacyjnym Linux .
    Zastanawiam się czy mam szanse dostać pracę w dziedzinie moich zainteresowań
    czy zatrudnić się w jakiejkolwiek pracy a projektowanie WWW traktować jako
    hobby. Jakie mam szanse dostać jakąkolwiek pracę mając na względzie małe
    dziecko (2 lata) ? Czy wystąpić o urlop bezpłatny i pozostać na utrzymaniu
    męża ? Przyznam że jestem trochę zdezorientowana - co byście radzili?
    Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi.
    Edyta

  • 2. Data: 2003-07-04 07:20:00
    Temat: Re: Witam jestem tu nowa :-)
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Edyta" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dziecko (2 lata) ? Czy wystąpić o urlop bezpłatny i pozostać na utrzymaniu
    > męża ? Przyznam że jestem trochę zdezorientowana - co byście radzili?

    Idz na urlop bezplatny i rob fuchy (duzo ogloszen jest na
    pl.praca.oferowana). Jesli ktos bedzie chcial miec umowe z Toba, to dobrze,
    jesli nie, to i tak niewazne. Ja w ten sposob odchowalam corke a teraz
    pracuje na etacie. Na fuchach zdobylam doswiadczenie i projekty do
    portfolio.

    Warto.

    Jakbys miala jeszcze jakies pytania, zawsze mozesz napisac na priv :)

    Kania

  • 3. Data: 2003-07-06 21:10:50
    Od: "Bartek Mika" <S...@p...onet.pl>

    Witam,

    Oj ciezko bedziesz miala w tym fachu. Ja chociaz sie tym nie zajmuje ale
    widze co sie dzieje na pracy oferowanej itp. Musisz miec bardzo dobre
    portfolio dotyczace grafiki, www itp.
    Inaczej nie masz szans. Teraz guzik kogos obchodzi co sie umie czego nie -
    tylko czekaja na konkrety w tym wypadku wlasne probki.

    Pozdrawiam i zycze powodzenia.Na pewno dasz sobie rade.
    Ja dalem sobie spokoj:)

    -----
    Bartek Mika Photography
    www.bartmika.com