PracaGrupypl.praca.dyskusjejaka praca? › Re: jaka praca?
    From: Toshi <bonza[spam]@wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: jaka praca?
    Date: Fri, 04 Jul 2003 06:31:46 +0000

    Andżelika wrote:

    > czy ktoś może wie jak się pracuje w panoramie firm jako
    > telesprzedawca? jakie wynagrodzenie, atmosfera,itd..,

    W Krakowie masz etat (najnizsza kwota) + prowizja.
    Masz jeleni lapac przez telefon (a teraz nawet najmniejszy wpis
    kosztuje cos z 100 zl). Duza presja w trakcie pracy.
    Mam kolege ktory tam pracowal i po miesiacu nie byl za szczesliwy, a
    umowa przewidywala, ze musi pracowac min. 3 msc, bo jak nie, to
    zwraca "koszty szkolenia".... Tylko oni go moga zwolnic, on sam przez
    ten okres nie.
    Popatrz jak czesto sa ich ogloszenia w Wyborczej.
    Zapewniam, ze to nie "w zwiazku z dynamicznym rowojem firmy"... ;-))

    Jedyny plus tej pracy w/g mnie to etat i zus.

    Dariusz
    pager 0642299084
    icq 172046816; gg 5358021
    http://www.kaizen.cracow.pl